@Famempeters wrote:Ik Regeer nog maar eens .
Ook ik ben een beun dus geen garage wel jaren werkplaats chef geweest bij een dealer van het merk met de ringen .
ik repareer meestal Opel en koop onderdelen via voordeel parts en ik bepaal wat ik gebruik voor merken en let op de dealer merken maken zelf geel remmen werk of uitlaten hoor echt niet .
remmen van Opel zijn meestal merk ATE dat staat op de klauwen op de blokken naast het Opel embleempje, dus koop ik ATE blokken zonder dat embleempje is het meuk ???voor 20€ of meer minder ??????????
Voor beeld op gevraagd uit zeg maar nieuwsgierig heit bij van Kouwen een nieuwe achter demper Opel Sintra 2.2 liter 1998 je koopt er een hele Sintra voor 395€ komt 1 uur werk nog bij zeg maar 500€
bel ik me man hier Rijsbergen /Brezan Romax he Bert Van Kouwen belde net voor die dempers ??????
Dus wat nou Dealer !!!!!! nou hier de prijs van hun 225€ inkl de btw .
bij Ramusen/ zie marktplaats in Duitsland Romax dempers naar hier laten komen lachen ???
85€ voor de hele meuk inkl ophang rubbers pakkingen klemmen bouten 13€ verzekerde vracht 100€ mensen ???? en ja ik heb in 45 minuten de zooi vervangen en 100€ gerekend slecht he !!!! nu was hij 200€ kwijt .
dus bij deze ik bedoel maar ik repareer naar de beurs van de mensen en zorg dat hun auto er gelikt en verzorgt bij staat . en ik heb in me rug een vriend met een Vak garage heb ik wat nodig aan gereedschap ??????.
Ronald was overigens voor z,n voorremmen helemaal nieuw en grote beurt inkl nieuwe wisser bladen voor die nieuw flate blades 225€ ik denk top .
Bert