F Fct_blondi Komt hier geregeld 20 sep 2011 #86 niet geweest helaas, 9 oktober ook in Amersfoort? :thumb
F Fct_blondi Komt hier geregeld 20 sep 2011 #87 niet geweest helaas, 9 oktober ook in Amersfoort? :thumb
S soepkiepe Forumbewoner 20 sep 2011 #88 hmm, ik zie hier haast alleen maar grote verbouwingen, past mmijne niet echt bij haha maar toch wel zichtbare veranderingen bij de mijne zo kocht ik hem heb hem nu een beetje aangepast voor wie de laatste foto niet snapt, plastic kappen om het raam wit gemaakt met rooie dopjes. en ben nog steeds niet klaar ff paar dingen wat ik ooit nog wil sport velgen side skirts ramen blinderen andere voor en achter lampen. ach nog wel meer maar dat komt wel
hmm, ik zie hier haast alleen maar grote verbouwingen, past mmijne niet echt bij haha maar toch wel zichtbare veranderingen bij de mijne zo kocht ik hem heb hem nu een beetje aangepast voor wie de laatste foto niet snapt, plastic kappen om het raam wit gemaakt met rooie dopjes. en ben nog steeds niet klaar ff paar dingen wat ik ooit nog wil sport velgen side skirts ramen blinderen andere voor en achter lampen. ach nog wel meer maar dat komt wel
S soepkiepe Forumbewoner 20 sep 2011 #89 hmm, ik zie hier haast alleen maar grote verbouwingen, past mmijne niet echt bij haha maar toch wel zichtbare veranderingen bij de mijne zo kocht ik hem heb hem nu een beetje aangepast voor wie de laatste foto niet snapt, plastic kappen om het raam wit gemaakt met rooie dopjes. en ben nog steeds niet klaar ff paar dingen wat ik ooit nog wil sport velgen side skirts ramen blinderen andere voor en achter lampen. ach nog wel meer maar dat komt wel
hmm, ik zie hier haast alleen maar grote verbouwingen, past mmijne niet echt bij haha maar toch wel zichtbare veranderingen bij de mijne zo kocht ik hem heb hem nu een beetje aangepast voor wie de laatste foto niet snapt, plastic kappen om het raam wit gemaakt met rooie dopjes. en ben nog steeds niet klaar ff paar dingen wat ik ooit nog wil sport velgen side skirts ramen blinderen andere voor en achter lampen. ach nog wel meer maar dat komt wel
H hanskadett Loopt hier de deur plat 21 sep 2011 #92 @fct blondi misschien wel moet even kijken als ik niet moet werken @gsipiloot thankx
H hanskadett Loopt hier de deur plat 21 sep 2011 #93 @fct blondi misschien wel moet even kijken als ik niet moet werken @gsipiloot thankx
T Technoboy_1987 Komt weleens kijken 21 sep 2011 #94 Van: Tussendoor: Naar: Dat was mn ex-astra (alles op het spuiten na zelf gedaan) Nu de Kadett. Is nog geen 'Na' foto van want ik ben er nooit klaar mee waarschijnlijk Voor: Van de velgjes voor de Kadett heb ik ook een Voor en Na Voor: Na: Zelf gespoten en niet eens lelijk! :jerry
Van: Tussendoor: Naar: Dat was mn ex-astra (alles op het spuiten na zelf gedaan) Nu de Kadett. Is nog geen 'Na' foto van want ik ben er nooit klaar mee waarschijnlijk Voor: Van de velgjes voor de Kadett heb ik ook een Voor en Na Voor: Na: Zelf gespoten en niet eens lelijk! :jerry
T Technoboy_1987 Komt weleens kijken 21 sep 2011 #95 Van: Tussendoor: Naar: Dat was mn ex-astra (alles op het spuiten na zelf gedaan) Nu de Kadett. Is nog geen 'Na' foto van want ik ben er nooit klaar mee waarschijnlijk Voor: Van de velgjes voor de Kadett heb ik ook een Voor en Na Voor: Na: Zelf gespoten en niet eens lelijk! :jerry
Van: Tussendoor: Naar: Dat was mn ex-astra (alles op het spuiten na zelf gedaan) Nu de Kadett. Is nog geen 'Na' foto van want ik ben er nooit klaar mee waarschijnlijk Voor: Van de velgjes voor de Kadett heb ik ook een Voor en Na Voor: Na: Zelf gespoten en niet eens lelijk! :jerry
D drempelvrees Komt hier geregeld 16 okt 2011 #96 VOOR: Van how high can you fly NA: naar how low can you go
D drempelvrees Komt hier geregeld 16 okt 2011 #97 VOOR: Van how high can you fly NA: naar how low can you go
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 17 okt 2011 #98 dan ik ook even de corsa 1.2 voor : na : de corsa 1.4 voor : na : de manta voor : na :
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 17 okt 2011 #99 dan ik ook even de corsa 1.2 voor : na : de corsa 1.4 voor : na : de manta voor : na :
M Makko Loopt hier de deur plat 17 okt 2011 #100 Toen ik hem kocht Zo was hij wel erg mooi, nu is het weer een nieuw project geworden.