S soepkiepe Forumbewoner 6 nov 2013 #5.121 spuitbusje van de action halen. weet vrij zeker dat die aardig overeen komt met jou kleur. kadett is ook zilver van de action
spuitbusje van de action halen. weet vrij zeker dat die aardig overeen komt met jou kleur. kadett is ook zilver van de action
B biancaatje Loopt hier de deur plat 7 nov 2013 #5.122 goed uitgekiend hahaha k heb 3 jongens en 1 meisje
S soepkiepe Forumbewoner 6 nov 2013 #5.124 jep, maar de kwaliteit staat wel na de prijs. speelgoed voor de kis is mooi goedkoop... maar ook vaak ruim binnen een maand kapot
jep, maar de kwaliteit staat wel na de prijs. speelgoed voor de kis is mooi goedkoop... maar ook vaak ruim binnen een maand kapot
B biancaatje Loopt hier de deur plat 6 nov 2013 #5.125 ja das waar vooral als je een paar jongens heb haahaha
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 nov 2013 #5.127 En ik heb een dochter :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub en 2 stiefkinderen De 2 stiefkinderen kreeg ik er gratis bij toen ik met mn meissie ging trouwen :angel :angel Rik
En ik heb een dochter :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub en 2 stiefkinderen De 2 stiefkinderen kreeg ik er gratis bij toen ik met mn meissie ging trouwen :angel :angel Rik
G Ghanz Forumbewoner 8 nov 2013 #5.130 scheelt een boel werk Rik. als je ze er zo bij krijgt... nu kun je al die tijd die je er anders voor kwijt was, mooi naar de kroeg
scheelt een boel werk Rik. als je ze er zo bij krijgt... nu kun je al die tijd die je er anders voor kwijt was, mooi naar de kroeg
B biancaatje Loopt hier de deur plat 8 nov 2013 #5.131 whahaha ja als je 3 kinderen hebt is de kroeg wel een fijne plek soms :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 8 nov 2013 #5.135 hahahaha snap je nu wrom ik zo bijkom van een meeting whahahaha
G Ghanz Forumbewoner 8 nov 2013 #5.136 vind maar n slap excuus... dat ik je foto`s niet in mijn geheugen opgeslagen heb.. tja.. sorry daarvoor (weer die verrekte foto`s he ) maar hoeveel koters je hebt, dat onthoud ik dan wel weer
vind maar n slap excuus... dat ik je foto`s niet in mijn geheugen opgeslagen heb.. tja.. sorry daarvoor (weer die verrekte foto`s he ) maar hoeveel koters je hebt, dat onthoud ik dan wel weer
B biancaatje Loopt hier de deur plat 8 nov 2013 #5.137 hahahahaha nu vergeet je me nie meer toch ? je heb me op facebook heir staan fotos en je heb me in t echt gezien (bier zuipend en wel hahaha)
hahahahaha nu vergeet je me nie meer toch ? je heb me op facebook heir staan fotos en je heb me in t echt gezien (bier zuipend en wel hahaha)