H Haasje17 Forumbewoner 12 nov 2013 #5.142 @soepkiepe wrote:beter dan een slechte middag of een slechte naam.. :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 12 nov 2013 #5.143 @Haasje17 wrote:@soepkiepe wrote:beter dan een slechte middag of een slechte naam.. :jerry :agent :agent
@Haasje17 wrote:@soepkiepe wrote:beter dan een slechte middag of een slechte naam.. :jerry :agent :agent
B biancaatje Loopt hier de deur plat 12 nov 2013 #5.144 slechte middag ? neuh die had k nie hahaha bijgeklept en veel gelachen meiden middagje gehd
K KadAstra-EF Forumbewoner 12 nov 2013 #5.145 Maare, tis al 6 november geweest, hoe is het gegaan ?? Rik :???:
B biancaatje Loopt hier de deur plat 13 nov 2013 #5.149 thnx komt allemaal goed! word t toch die man uit de kroeg vissen hahahahaha :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 13 nov 2013 #5.150 In de kroeg zitten ze vol alcohol en meuren ze naar sigaretten rook, lijken mij geen gezonde vissen?
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 21 nov 2013 #5.151 Op facebook staat er welgeteld 1 foto en die laat nog niet eens je gehele outfit zien :vertag
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #5.152 Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry
S smileyspeedster Post best veel 18 nov 2013 #5.153 @gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry Knuffele jonghu.
B biancaatje Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #5.154 @gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry
@gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 nov 2013 #5.155 @biancaatje wrote:@gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry Natuurlijk joh ! Maar ondertussen he................................................ Rik :jerry
@biancaatje wrote:@gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry Natuurlijk joh ! Maar ondertussen he................................................ Rik :jerry
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 19 nov 2013 #5.156 @biancaatje wrote:@gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry Mij is altijd verteld door mensen die roken en drinken dat ze zich er prettig bij "voelen" :jerry
@biancaatje wrote:@gwriemersma wrote:Als je er niets van voelt waarom neem je hem dan mee :jerry omdat t ging over rook en drank luchten enzo nie over neuh ik gedraag me :jerry Mij is altijd verteld door mensen die roken en drinken dat ze zich er prettig bij "voelen" :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 19 nov 2013 #5.157 @kadastra ssst k ik lief klein onschuldig meisje he whahahahhahah :angel :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 19 nov 2013 #5.160 Geen wonder van dat in je pyama, je bent alleen een klein lief onschuldig meisje als je slaapt :jerry
Geen wonder van dat in je pyama, je bent alleen een klein lief onschuldig meisje als je slaapt :jerry