A astraTD Forumbewoner 18 jan 2013 #3.948 @trashmetal wrote:bij mij ook niet, maar als ik naar buiten kijk :jerry Ik moest effe denken :jerry :jerry :jerry
@trashmetal wrote:bij mij ook niet, maar als ik naar buiten kijk :jerry Ik moest effe denken :jerry :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 18 jan 2013 #3.952 @astraTD wrote:Goeden eind middag soepkippie :jerry oke nog 8 minuten wachten dan haha
K KadAstra-EF Forumbewoner 18 jan 2013 #3.954 @astraTD wrote:Heeeey ome Rikkerd... wanneer ben jij in Maastricht???? Maandag 18 februari 2013 ! Rik
@astraTD wrote:Heeeey ome Rikkerd... wanneer ben jij in Maastricht???? Maandag 18 februari 2013 ! Rik
A astraTD Forumbewoner 18 jan 2013 #3.955 Op een Maandag???? voetballen toch altijd op vrijdagavond :wtf
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 19 jan 2013 #3.958 hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern......
hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern......
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 jan 2013 #3.959 @helmer opelfan wrote:Erg jammer Valentijn van de sleutelhanger. Morgen word het een mooie dag in De Meern king: :wub Wat is er in de Meern ? Rik :shock:
@helmer opelfan wrote:Erg jammer Valentijn van de sleutelhanger. Morgen word het een mooie dag in De Meern king: :wub Wat is er in de Meern ? Rik :shock:
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 jan 2013 #3.960 Oh, jammer dat de Astra's niet welkom zijn :jerry Fijne dag morgen ! Rik :thumb