Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:Soms duurt het wel 3dagen voordat me handen weer olie vrij zijn :jerry

Haha ik ken het, Olie vind ik nooit zo erg. Remstof blijft het langst zitten.

dan zou ik toch maar eens andere zeep gaan proberen

mijne zijn met 3 keer wassen meestal weer helemaal zuiver

op de nageltjes na dan :D

Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

@astraTD wrote:Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

Een beetje vet op de vingers kan ook handig zijn bij de meisjes :angel

@Gerrit78 wrote:@astraTD wrote:Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

Een beetje vet op de vingers kan ook handig zijn bij de meisjes :angel

En een meisje kan handig zijn voor het vet onder je nagels :angel

Gaat ze vast niet leuk vinden als je je handen reinigt in haar (*) zullen we maar zeggen :jerry

mijne heeft iigv liever dat ik ze goed was :D

@trashmetal wrote:Gaat ze vast niet leuk vinden als je je handen reinigt in haar (*) zullen we maar zeggen :jerry

mijne heeft iigv liever dat ik ze goed was :D

Is toch wel makkelijk hoor als ze stoppeltjes heeft,

Daar kan geen nagelborstel tegenop :jerry :jerry

en als je het goed doet gaat zelfs de kraan vanzelf lopen :angel :angel

Uhm, omdat ik de tijd nog op de zomer heb :shock:

Ga ewven kijken naar mn instellingen

NU staat er 3 minuten geleden dus bij mij klopt het wel dus :agent

OF heb jij hem nog op zomertijd ?

Rik :D

@helmer opelfan wrote:Tussen Brabant en Groningen zit toch tijdsverschil :hmmz :shock: :jerry

Ik heb het al die tijd al geweten :agent

maare, bij mij klopt de tijd, ik denk dat bij jou de zomertijd uitgeschakeld is.

Ik bedoel dan Trashmetal he ?

Helmer heeft niks gedaan en kan ook niks doen want in Groningen is niet een ene bal te beleven :jerry

Rik :D

als tussen brabant en groningen verschil in tijd zit, dan moet je eens na gaan hoever friesland achter loopt :jerry :jerry

Terug
Naar boven