R RISL Forumbewoner 2 aug 2012 #2.222 RS500 is gewoon een snelle trekker HALLLOOOO JEROENK Wij zijn er ook nog
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2012 #2.223 @RISL wrote:RS500 is gewoon een snelle rukker HALLLOOOO JEROENK Wij zijn er ook nog Maar maar maar RISL wat zeg je me daar nou weer :shock:
@RISL wrote:RS500 is gewoon een snelle rukker HALLLOOOO JEROENK Wij zijn er ook nog Maar maar maar RISL wat zeg je me daar nou weer :shock:
J jeroenk Hoort bij de inboedel 2 aug 2012 #2.224 Vakantie was nice, ondanks dat we niet met mijn trouwe opeltje zijn geweest, maar met een tractor :jerry
Vakantie was nice, ondanks dat we niet met mijn trouwe opeltje zijn geweest, maar met een tractor :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.225 @RISL wrote:Ford bouwt toch alleen tractors? Dat klopt RISL! :thumb En de VAG, dat staat toch voor Verschrikkelijke Auto's Groep?
@RISL wrote:Ford bouwt toch alleen tractors? Dat klopt RISL! :thumb En de VAG, dat staat toch voor Verschrikkelijke Auto's Groep?
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.226 Thanks! Doe jij trouwens je rode bh'tje weer aan tijdens Sevenum? :shock:
R RISL Forumbewoner 2 aug 2012 #2.228 @InjectTheVenom wrote:@RISL wrote:RS500 is gewoon een snelle rukker HALLLOOOO JEROENK Wij zijn er ook nog Maar maar maar RISL wat zeg je me daar nou weer :shock: Owja, dat was ik vergeten, dat die import-limlanders je quotes veranderen :jerry Ik zat echt even: Nee....dat heb ik toch niet getypt... :shock:
@InjectTheVenom wrote:@RISL wrote:RS500 is gewoon een snelle rukker HALLLOOOO JEROENK Wij zijn er ook nog Maar maar maar RISL wat zeg je me daar nou weer :shock: Owja, dat was ik vergeten, dat die import-limlanders je quotes veranderen :jerry Ik zat echt even: Nee....dat heb ik toch niet getypt... :shock:
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2012 #2.229 Echt wel ik zie daar toch absoluut zeker staan dat jij dat getypt hebt :vertag :angel
I iquick Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.230 Hey ik zou best in een RS500 willen rijden voor dat geluid :wtf Of het liefst de nieuwe BiTurbo van Opel
Hey ik zou best in een RS500 willen rijden voor dat geluid :wtf Of het liefst de nieuwe BiTurbo van Opel
R RISL Forumbewoner 2 aug 2012 #2.231 @InjectTheVenom wrote:Echt wel ik zie daar toch absoluut zeker staan dat jij dat getypt hebt :vertag :angel Tja, lees dan eens nog een beetje verder terug naar mijn reactie
@InjectTheVenom wrote:Echt wel ik zie daar toch absoluut zeker staan dat jij dat getypt hebt :vertag :angel Tja, lees dan eens nog een beetje verder terug naar mijn reactie
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2012 #2.233 @iquick wrote:Whehe lol effe de quote aanpassen :angel Ik zou zoiets nou nooit durven doen :hmmz
B biancaatje Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.234 ik zeg ............... WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2012 #2.235 SO!! Komt er ook eentje de trap af gevallen na lange afwezigheid!
E Eamane Post best veel 2 aug 2012 #2.237 @helmer opelfan wrote:Goedemorgen. Vakantie gehad Eamane? Nee, volgende week vrijdag pas..
B biancaatje Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.239 ik heb t gewoon goed druk gehad met sevenum kwa organisatie/bestuur/vergunningen etc werk kids vriend zwanger zijn enzo hahahaha en nu hek lekker 3 dagen weekend.. volgende week ff 4 daagjes werken en dan 3 weken vakantieeeeeeeeeeeeeee :jerry
ik heb t gewoon goed druk gehad met sevenum kwa organisatie/bestuur/vergunningen etc werk kids vriend zwanger zijn enzo hahahaha en nu hek lekker 3 dagen weekend.. volgende week ff 4 daagjes werken en dan 3 weken vakantieeeeeeeeeeeeeee :jerry
I iquick Loopt hier de deur plat 2 aug 2012 #2.240 Lees nou wat vriend zwanger :wtf Euh gebeuren wel gekke dingen hier, Helmer heeft 2 dingen, vriend zwanger ooh shit
Lees nou wat vriend zwanger :wtf Euh gebeuren wel gekke dingen hier, Helmer heeft 2 dingen, vriend zwanger ooh shit