Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry
Je zoekt een spiegelarm van een Calibra begrijp ik ?
@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry
Rik
Inderdaad met dit nummer, is een speciale die alleen in Japan geleverd is destijds:
@InjectTheVenom wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry
Rik
Inderdaad met dit nummer, is een speciale die alleen in Japan geleverd is destijds:
@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry
Rik
GM #90510356, Opel # 14 26 920
Oh ?
Dus op de sloop hoef ik niet te kijken voor je ?
Rik
Ik geef je op een briefje dat het niets op gaat leveren want dit ding is nog zeldzamer dan de spreekwoordelijke naald in de hooiberg :cry