I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.461 Haha lol ik kom net binnen ben meteen een biatch omg :wtf :jerry Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Haha lol ik kom net binnen ben meteen een biatch omg :wtf :jerry Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.463 Het gaat regenen hoor daarow za en zo het is behoorlijk bewolkt volgens mijn wheather pro Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Het gaat regenen hoor daarow za en zo het is behoorlijk bewolkt volgens mijn wheather pro Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.464 Yeps haha heb net gekeken voor je Edit: ma en di word het wel lekker zonnig bij jou pff Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Yeps haha heb net gekeken voor je Edit: ma en di word het wel lekker zonnig bij jou pff Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.465 Kans is wel klein hoor mischien heb je nog geluk is niet altijd actueel, maar zoals het er nu uitziet heb je een buien Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Kans is wel klein hoor mischien heb je nog geluk is niet altijd actueel, maar zoals het er nu uitziet heb je een buien Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 jul 2012 #1.470 @astraTD wrote:Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent Haha, kan ik je weer met 38 km inlopen :jerry Rik
@astraTD wrote:Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent Haha, kan ik je weer met 38 km inlopen :jerry Rik
E Eamane Post best veel 19 jul 2012 #1.473 Wow, wordt wel ernstig dan zeg, aant forummen in je slaap :jerry
A astraTD Forumbewoner 20 jul 2012 #1.475 @KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent Haha, kan ik je weer met 38 km inlopen :jerry Rik Was gister slechter weer dat ik dacht, dus toch de auto gepakt :thumb
@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent Haha, kan ik je weer met 38 km inlopen :jerry Rik Was gister slechter weer dat ik dacht, dus toch de auto gepakt :thumb
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.476 hahahah gelukkig is weekend lekker niets doen dit weekend
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 jul 2012 #1.477 Ook weekend voor mij. Heb vanavond mn stabilisatorpin vervangen. Nu was (zoals verwacht) de rechterkant stuk. Morgen wat onderdelen scoren op de sloop en meteen een medeforummer aan onderdelen helpen die bij hem niet te krijgen zijn :jerry Rikkerd
Ook weekend voor mij. Heb vanavond mn stabilisatorpin vervangen. Nu was (zoals verwacht) de rechterkant stuk. Morgen wat onderdelen scoren op de sloop en meteen een medeforummer aan onderdelen helpen die bij hem niet te krijgen zijn :jerry Rikkerd
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.478 @helmer opelfan wrote:Niks doe luie Muis :lol: druk druk druk ik heb me dat verdient Helmer
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.479 maarja zo gezien heb ik alleen maar de zondag als vrije dag hoor