A astraTD Forumbewoner 18 jul 2012 #1.421 @Mr.F wrote:Phil heeft groot gelijk :jerry Dat dacht ik ook king: :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #1.422 OMG wat doet 'ie dan? Of wil ik dat niet weten? Piepie klinkt zo leuk :ass
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #1.424 Goedenavond terug btw die dat net postten hier
A astraTD Forumbewoner 18 jul 2012 #1.425 Yep, heeft zijn astra al een beurt gegeven zei die laats :shock:
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #1.426 Piepie kan ook onvriendelijk zijn lees ik net. De piepie van Rik gaat nog wel eens tekeer.
A astraTD Forumbewoner 18 jul 2012 #1.428 Benieuwd waar Rikkerd is :hmmz of denken jullie ook wat ik denk?
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #1.429 Rik is echt een Pieperik. Ik weet niet wat jij denkt man! Zie ik eruit als Char?
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #1.433 Ik heb de looks van Char maar het brein van Lurch :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 jul 2012 #1.434 @helmer opelfan wrote::shock: 5 km per uur te voet zeker :hmmz Haha, nee. Er zit een bootreis van 3 kwartier bij ! En die gaat niet harder (begrenst) dan 20 km uur. 5 min op Ameland en 10 minuten van Holwerd naar mij = samen 1 uur rijden :jerry Enne, Is fietsen wwel goed voor je knieen ? Die worden wel belast natuurlijk he ? En 23 km fietsen is een heel eind :thumbup Rik
@helmer opelfan wrote::shock: 5 km per uur te voet zeker :hmmz Haha, nee. Er zit een bootreis van 3 kwartier bij ! En die gaat niet harder (begrenst) dan 20 km uur. 5 min op Ameland en 10 minuten van Holwerd naar mij = samen 1 uur rijden :jerry Enne, Is fietsen wwel goed voor je knieen ? Die worden wel belast natuurlijk he ? En 23 km fietsen is een heel eind :thumbup Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 jul 2012 #1.435 @astraTD wrote:@BlueAstraG wrote:Ik krijg wel eens een harde piepie van m'n eigen auto, hebben jullie dat ook wel eens? Rik wel en die maak er ook nog eens gebruik van :jerry :jerry :shock: :shock: :shock: Rik :lol:
@astraTD wrote:@BlueAstraG wrote:Ik krijg wel eens een harde piepie van m'n eigen auto, hebben jullie dat ook wel eens? Rik wel en die maak er ook nog eens gebruik van :jerry :jerry :shock: :shock: :shock: Rik :lol:
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 29 jul 2012 #1.436 Damn ik moet ook naar de kapper eigenlijk :???:
A astraTD Forumbewoner 19 jul 2012 #1.437 Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent
Rikkerd is weer hard aan werken. IK ga ook maar eens klussen, auto blijft vandaag maar een keer staan voor de deur :agent
A astraTD Forumbewoner 19 jul 2012 #1.439 Goedemiddag/avond.... hoop dat het weer snel beter word pff word er niet goed van.