B biancaatje Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.442 hier al hele dag zon!!! jullie wonen gewoon verkeerd hahaha
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.443 Hoef je niet trots op te zijn hoor, Alkmaar wordt gewoon overgeslagen door God.
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 19 jul 2012 #1.444 Ik werk lekker droog binnen in een van alle gemakken voorziene werkplaats en een overdekte wasplaats :jerry
Ik werk lekker droog binnen in een van alle gemakken voorziene werkplaats en een overdekte wasplaats :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.445 Jij bent mijn persoonlijke biatch, jij mag dat :ass
T turbootje Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.446 o shit hater johan heeft weer een sletje hoor :jerry :jerry
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.448 Bitchez sletjes gaat niet goed meen, ben blij dat ik tv kijk :/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Bitchez sletjes gaat niet goed meen, ben blij dat ik tv kijk :/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
T turbootje Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.449 ik ken dit topic niet eens maare blijverdje zeg je johan.. en mark dan ? of ken je deze al en heb je je voorgesteld. dan ga je ook niet vreemd
ik ken dit topic niet eens maare blijverdje zeg je johan.. en mark dan ? of ken je deze al en heb je je voorgesteld. dan ga je ook niet vreemd
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.450 Ik heb plek voor 3 biatchez, dat weet Mark. Iquick is ook een kanshebber.
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.451 Gaat johan vreemd :/ oh shit, johan wat doe je nouuuu :0 Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Gaat johan vreemd :/ oh shit, johan wat doe je nouuuu :0 Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.453 Hahahahaha oh shit oh shit ik ga mijn telefoon uitzetten Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Hahahahaha oh shit oh shit ik ga mijn telefoon uitzetten Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.454 Ik zit ook in shock :/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.455 En hoe haha jullie moeten politie op je hielen kijken die opc daar is wel mooi man, snap niet waarom de politie hier altijd voor vag gaat:/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
En hoe haha jullie moeten politie op je hielen kijken die opc daar is wel mooi man, snap niet waarom de politie hier altijd voor vag gaat:/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.456 Stelletje fuckers, beetje mijn privé leven overhoop halen.
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.458 We kunnen je helpen johan geen probleem Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1.460 Hehehhe daar had Iquick het zelf niet door. Die uitspraak is bindend, alle biatch plekken zijn bezet nu.
Hehehhe daar had Iquick het zelf niet door. Die uitspraak is bindend, alle biatch plekken zijn bezet nu.