J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.321 Was eerst wel de bedoeling, alleen schoonpa heeft zijn ruimere auto aangeboden; heeft ook airco; dus nemen we die maar mee. Durf alleen niet te zeggen wat voor auto :jerry
Was eerst wel de bedoeling, alleen schoonpa heeft zijn ruimere auto aangeboden; heeft ook airco; dus nemen we die maar mee. Durf alleen niet te zeggen wat voor auto :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.324 Hoewel ik van plan ben in die van mij ook nog CC in te bouwen Airco ga ik niet aan beginnen, net als stuurbekrachtiging
Hoewel ik van plan ben in die van mij ook nog CC in te bouwen Airco ga ik niet aan beginnen, net als stuurbekrachtiging
J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.325 @Mr.F wrote:Ik heb ook een Corsa B gehad uit 1995, een 1.4i zonder stuurbekrachtiging.. zat eigenlijk niks op Stuurbekrachtiging is ook keihard overbodig op zo'n auto...
@Mr.F wrote:Ik heb ook een Corsa B gehad uit 1995, een 1.4i zonder stuurbekrachtiging.. zat eigenlijk niks op Stuurbekrachtiging is ook keihard overbodig op zo'n auto...
J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.326 @Mr.F wrote:'t was een kut auto :fy1 Als je gas gaf dan begon hij te schokken en als je het los liet ook en nog wel meer van zulke fratsen. Daarna een Corsa B uit 1996 gehaald en die reed super king: Je mag helemaal geen auto rijden, dus hoe weet je dat?
@Mr.F wrote:'t was een kut auto :fy1 Als je gas gaf dan begon hij te schokken en als je het los liet ook en nog wel meer van zulke fratsen. Daarna een Corsa B uit 1996 gehaald en die reed super king: Je mag helemaal geen auto rijden, dus hoe weet je dat?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.328 Hahaha; maar kon je de oorzaak van het stotteren niet vinden dan? bougies, ontsteking, injector?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.329 Tsja, totdat je brokken maakt... Dan wordt 't je hele leven lang betalen
I iquick Loopt hier de deur plat 15 jul 2012 #1.331 AUDI zolang het maar geen vw is:/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
A astraTD Forumbewoner 15 jul 2012 #1.332 OOk goede middag alle Gelukkig heb ik de astra 2weken geleden getectyleerd, wat een pokkeweer uke
2 2000 Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #1.334 Al geruime tijd bezig om een impeller van een buitenboord motor te vervangen........Krijg dat kut spietje er niet in :swear :swear :swear
Al geruime tijd bezig om een impeller van een buitenboord motor te vervangen........Krijg dat kut spietje er niet in :swear :swear :swear
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 15 jul 2012 #1.336 @helmer opelfan wrote:Is geen opel dus hou je maar stil :jerry :jerry
E Erwin_Astra Post best veel 15 jul 2012 #1.337 @astraTD wrote:@Erwin_Astra wrote:toetert Ga je die op je auto monteren? nee niet op men opel, misschien ooit eens op iets anders;p heb nog geen idee is 118db,
@astraTD wrote:@Erwin_Astra wrote:toetert Ga je die op je auto monteren? nee niet op men opel, misschien ooit eens op iets anders;p heb nog geen idee is 118db,
A astraTD Forumbewoner 15 jul 2012 #1.338 Ja 118db klinkt wel leuk Zelf ben ik ook eraan het denken, om zo'n zware claxon onder de kap te monteren maar dan met appart knopje Altijd leuk als je vrienden tegen komt en dan eens ff toeteren Zelf heb ik ook al met een ford claxon rond gereden, zo'n koe geluid zeg maar.
Ja 118db klinkt wel leuk Zelf ben ik ook eraan het denken, om zo'n zware claxon onder de kap te monteren maar dan met appart knopje Altijd leuk als je vrienden tegen komt en dan eens ff toeteren Zelf heb ik ook al met een ford claxon rond gereden, zo'n koe geluid zeg maar.
I iquick Loopt hier de deur plat 15 jul 2012 #1.339 Das je goed recht over km terugdraaien, kijken, tips en tricks vuile handelaren Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Das je goed recht over km terugdraaien, kijken, tips en tricks vuile handelaren Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 jul 2012 #1.340 @iquick wrote:Das je goed recht over km terugdraaien, kijken, tips en tricks vuile handelaren Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk Bedankt voor de tip :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup Rik
@iquick wrote:Das je goed recht over km terugdraaien, kijken, tips en tricks vuile handelaren Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk Bedankt voor de tip :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup Rik