Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was wel kort is al voorbij tips, is je km teruggedraaid, en je komt er bijv 2 jaar later achter gewoon een rechtzaak beginnen. Er is altijd wat uit te halen. Nap chek altijd uitvoeren voor je een auto koopt
Morguu, kun je nagaan hoe slecht Ford is. Dat ze af fabriek al zo gebouwd worden dat alles snel vervangen kan worden. Zo houden ze nog een paar klanten over :jerry lol
Serieus dit is wel een mooi record 42 sec. Motor wissel en rijden maar :thumb
Ik kan dit in mn eentje 4 minuut en 20 seconden is niks, kan je dit trouwens ook met ds 1.9 van mij of duurt dat 4 dagen en 20 minuten
Gisteravond ben ik er achter gekomen dat de astra met flink door rijden 140 150km/u zuiniger is als 110 :hmmz
moest effen naar eindhoven op en neer 200km, binnen anderhalfuur was ik weer thuis en op nieuw vol getankt ging niet meer als 11 liter na binnen. :hmmz
@helmer opelfan wrote:Goedemiddag Phil. Das bijzonder hoe sneller hoe zuiniger :hmmz haha. En gelijk de pijp effe flink uitgebrand :thumb racen met de Astra anders haalt Rik jou nog in met de kilometers haha :thumb
Ja snap het ook niet.. bij 140 draait die net geen 3500toeren, misshien dat die op dat toerental soepeler loopt als bij 2500toeren, dat die bij dat toerental harder moet werken..Geen idee maar voor mij geen probleem :jerry
Denk het niet half jaar geleden was het verschil nog 15.000km.. dan zegt die ook nog ik rij 25.000km perjaar :hmmz :jerry