@soepkiepe wrote:kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!
als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!
en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.
die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.
de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.
kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.
ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over
Dat van Gomez is een fabeltje. Waarom stond ie anders gisteren gewoon op het veld en heeft Löw gezegd dat het een speler van wereldklasse is?