D dion87 Hoort bij de inboedel 20 jun 2012 #601 ja das het nare als je van topic wisseld, dan moet je weer opnieuw beginnen haha
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 20 jun 2012 #603 @dion87 wrote:zo nu, op huis aan... een dikke green-0-liner roken, JWZ11, airbox voor iedereen PEACE OUT :jerry :afro AWESOME! ik moet nog 10 minuten wachten voordat ik richting huis kan gaan om een Jerry te knallen.
@dion87 wrote:zo nu, op huis aan... een dikke green-0-liner roken, JWZ11, airbox voor iedereen PEACE OUT :jerry :afro AWESOME! ik moet nog 10 minuten wachten voordat ik richting huis kan gaan om een Jerry te knallen.
R RISL Forumbewoner 20 jun 2012 #604 Ik ook nog 10 minuten, maar ik denk dat ik dan een dikke schnitzel klaar maak...
R RISL Forumbewoner 20 jun 2012 #605 Maarre, DMLB, in je onderschrift staat: Opel of Saab turbo? Als je dat wilt combineren met een V6, kom je uit op de Z28NET of Z28NEL...goede keuze :thumb Of een C36GET :thumb (kwijl, kwijl, kwijl)
Maarre, DMLB, in je onderschrift staat: Opel of Saab turbo? Als je dat wilt combineren met een V6, kom je uit op de Z28NET of Z28NEL...goede keuze :thumb Of een C36GET :thumb (kwijl, kwijl, kwijl)
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 20 jun 2012 #606 @DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:zo nu, op huis aan... een dikke green-0-liner roken, JWZ11, airbox voor iedereen PEACE OUT :jerry :afro AWESOME! ik moet nog 10 minuten wachten voordat ik richting huis kan gaan om een Jerry te knallen. Dag zit er dus bijna op RISL Dit plaatje zal je vast snel verwijderen :angel Maaare dure grap de auto's die jij in gedachte had. Saab 900 turbo was een optie en zo vind ik de 9-3 met (Opel) 2.5 V6 ook erg leuk!
@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:zo nu, op huis aan... een dikke green-0-liner roken, JWZ11, airbox voor iedereen PEACE OUT :jerry :afro AWESOME! ik moet nog 10 minuten wachten voordat ik richting huis kan gaan om een Jerry te knallen. Dag zit er dus bijna op RISL Dit plaatje zal je vast snel verwijderen :angel Maaare dure grap de auto's die jij in gedachte had. Saab 900 turbo was een optie en zo vind ik de 9-3 met (Opel) 2.5 V6 ook erg leuk!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 20 jun 2012 #607 Werkdag zit erop, kan helaas niet inloggen op me tel. Dus morgen weer een nieuwe dag op het opel forum. Alvast eetsmakelijk, Rookze en een hele fijne avond :vertag Greetz D'Angelo
Werkdag zit erop, kan helaas niet inloggen op me tel. Dus morgen weer een nieuwe dag op het opel forum. Alvast eetsmakelijk, Rookze en een hele fijne avond :vertag Greetz D'Angelo
D dion87 Hoort bij de inboedel 20 jun 2012 #609 @DMLB ceo wrote:Werkdag zit erop, kan helaas niet inloggen op me tel. Dus morgen weer een nieuwe dag op het opel forum. Alvast eetsmakelijk, Rookze en een hele fijne avond :vertag Greetz D'Angelo Ik had er net ook ff last van maar als jeje wachtwoord oslaat in je iphone gaat et prima
@DMLB ceo wrote:Werkdag zit erop, kan helaas niet inloggen op me tel. Dus morgen weer een nieuwe dag op het opel forum. Alvast eetsmakelijk, Rookze en een hele fijne avond :vertag Greetz D'Angelo Ik had er net ook ff last van maar als jeje wachtwoord oslaat in je iphone gaat et prima
J jeroenk Hoort bij de inboedel 21 jun 2012 #610 Kut NS. Zit alweer een kwartier te wachten. Nog 10 minuten te gaan....
E Eamane Post best veel 21 jun 2012 #611 Buuuuh.... Zo weer naar stage maar voel me totaal niet lekker! Gisteren overigens lekker stukje wezen rijden en foto's maken met de f1
Buuuuh.... Zo weer naar stage maar voel me totaal niet lekker! Gisteren overigens lekker stukje wezen rijden en foto's maken met de f1
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 21 jun 2012 #613 En we zitten idd alweer king: Goedemorgen en werkse iedereen! Greetz D.
J jeroenk Hoort bij de inboedel 21 jun 2012 #614 Coffee status: Amount: 1 Percentage left: 43% Cookies: 0 Zal ik blijven updaten m.b.t. koffie status of is dat niet zo interessant? :hmmz :jerry
Coffee status: Amount: 1 Percentage left: 43% Cookies: 0 Zal ik blijven updaten m.b.t. koffie status of is dat niet zo interessant? :hmmz :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 21 jun 2012 #615 geniaaaal :jerry keep us posted :vertag Coffee status: Amount: 1 Percentage left: 0% Cookies: 0 :wtf Wat een initiatief maare tijd voor nog een bak koffie, doe je mee?
geniaaaal :jerry keep us posted :vertag Coffee status: Amount: 1 Percentage left: 0% Cookies: 0 :wtf Wat een initiatief maare tijd voor nog een bak koffie, doe je mee?
R RISL Forumbewoner 21 jun 2012 #616 Ik lust geen koffie, dus nee, dank je. Heb hier een lauw bakkie homowater staan
J jeroenk Hoort bij de inboedel 21 jun 2012 #617 En jawel, er staat weer een verse bak. Coffee status: Amount: 2 Percentage left: 88% Cookies: 0 Amount of breads left before lunch: (3/3)
En jawel, er staat weer een verse bak. Coffee status: Amount: 2 Percentage left: 88% Cookies: 0 Amount of breads left before lunch: (3/3)
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 21 jun 2012 #618 Moggah RISL, De top mod is ook weer Hindabuildinggg. Ennee ik had het niet beter kunnen verwoorden! Overigens lust ik ook graag wat van dat warme water met dat hoge gay gehalte :angel ! Coffee status: Amount: 2 Percentage left: 92.4% Cookies: 0 Amount of breads left (11/12)
Moggah RISL, De top mod is ook weer Hindabuildinggg. Ennee ik had het niet beter kunnen verwoorden! Overigens lust ik ook graag wat van dat warme water met dat hoge gay gehalte :angel ! Coffee status: Amount: 2 Percentage left: 92.4% Cookies: 0 Amount of breads left (11/12)
J jeroenk Hoort bij de inboedel 21 jun 2012 #619 @DMLB ceo wrote:Moggah RISL, De top mod is ook weer Hindabuildinggg. Ennee ik had het niet beter kunnen verwoorden! Overigens lust ik ook graag wat van dat warme water met dat hoge gay gehalte :angel ! Bah, als je nu nog erbij zou vermelden dat het om wit warm water ging met een hoog gay gehalte... :jerry
@DMLB ceo wrote:Moggah RISL, De top mod is ook weer Hindabuildinggg. Ennee ik had het niet beter kunnen verwoorden! Overigens lust ik ook graag wat van dat warme water met dat hoge gay gehalte :angel ! Bah, als je nu nog erbij zou vermelden dat het om wit warm water ging met een hoog gay gehalte... :jerry