Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja dat ligt eraan ik heb ook geen carpass, en geen service boekje maar ik heb gewoon de dealer gebeld(motorhuis) waar wij de auto 2de hands gekocht hadden hoefde alleen het kenteken op te noemen en de receptioniste gaf de code en klaar top service.
Ja dat ook maar dat zal waarschijnlijk zo zijn omdat je de auto daar hebt gekocht en een dealer is maar normaal vragen ze er geld voor, vooral Gouda Motorhuis. Een vriend wilde dit ook en kostte hem 20 euro toen.
ja wij hebben inderdaad de auto daar gekocht wel 2de hands het is toch zo dat alleen de dealer waar de auto nieuw gekocht is de security code heeft en dat elke andere opel dealer het op kan vragen toch?
Ag de crisis laat alles veranderen wij moesten in ieder geval 20 euro dokken het zal wel zo zijn dat ze via kenteken kunnen zien waar de auto gekocht is. Weet niet hoe ze dat bij mn vriend hadden gedaan.
@wim-v6 wrote:@Opel-Maus wrote:Heb een probleempje, zeer meoilijke start, startmotor draait normaal rond. Wie wil mij helpen? motor 1.6-16V Zafira 1999
Geeft ie wel storing??
Willem (Berkel en Rodenrijs + Opcom)
Hoi Willem,
Nee, de lampjes lichten alleen op zoals normaal, wanneer de auto aanslaat gaat alles vrijwel meteen uit... lampje voor t koelsysteem blijft wel een tel of twee branden... Ik heb wel de indruk dat-ie stationair iets te laag staat, hij heeft wat moeite om van z'n plek te komen... Gister t volgende geprobeerd: normaal starten, startmotor 2 slagen laten maken, sleutel terug en direct opnieuw starten, slaat-ie na 1 slag direct aan... vanochtend lukte dat overigens weer niet.