V volvo145 Lid 11 mei 2011 #1 gewoon ook leuk met wat andere merken ik heb een volvo145 uit 1971 een beest van een auto
R RISL Forumbewoner 2 jul 2011 #4 Welkom.....foto's zijn we gek op? Maar inderdaad....een volvo-eigenaar op het opelforum lijkt wat vreemd.
Welkom.....foto's zijn we gek op? Maar inderdaad....een volvo-eigenaar op het opelforum lijkt wat vreemd.
R RISL Forumbewoner 2 jul 2011 #5 Welkom.....foto's zijn we gek op? Maar inderdaad....een volvo-eigenaar op het opelforum lijkt wat vreemd.
Welkom.....foto's zijn we gek op? Maar inderdaad....een volvo-eigenaar op het opelforum lijkt wat vreemd.
F frans_j Lid 1 jul 2011 #6 Meer info? altijd leuk om alles te weten, waar je woont/ wat je veranderd heb aan je auto of weet ik t
Meer info? altijd leuk om alles te weten, waar je woont/ wat je veranderd heb aan je auto of weet ik t
F frans_j Lid 1 jul 2011 #7 Meer info? altijd leuk om alles te weten, waar je woont/ wat je veranderd heb aan je auto of weet ik t
Meer info? altijd leuk om alles te weten, waar je woont/ wat je veranderd heb aan je auto of weet ik t
S soepkiepe Forumbewoner 2 jul 2011 #12 volvo was mijn 1e auto super dingen, mis hem soms nog wel eens, qwa veiligheid en comfort is het echt wel fijn had een volvo 440. twijvel nog wel eens om er weer 1 te nemen ondanks al dat gezeik dat het een oude lulle bak was heb mijne een beetje anders gemaakt haha heb alleen niet veel fotos meer. en 1 vanaf de telefoon. geblindeerde raampjes. volvo en 440 van de kofferklep gehaald. race gaas in de grill en daar volvo weer in gezet. airbrush op tankklepje airbrush dashbord. zaten honinggraadvelgen onder. zwarte zonneband op het voor raam.. nog wel meer k weet het niet meer.. maar was wel ene tp auto en mis hem nog steeds wel eens
volvo was mijn 1e auto super dingen, mis hem soms nog wel eens, qwa veiligheid en comfort is het echt wel fijn had een volvo 440. twijvel nog wel eens om er weer 1 te nemen ondanks al dat gezeik dat het een oude lulle bak was heb mijne een beetje anders gemaakt haha heb alleen niet veel fotos meer. en 1 vanaf de telefoon. geblindeerde raampjes. volvo en 440 van de kofferklep gehaald. race gaas in de grill en daar volvo weer in gezet. airbrush op tankklepje airbrush dashbord. zaten honinggraadvelgen onder. zwarte zonneband op het voor raam.. nog wel meer k weet het niet meer.. maar was wel ene tp auto en mis hem nog steeds wel eens
S soepkiepe Forumbewoner 2 jul 2011 #13 volvo was mijn 1e auto super dingen, mis hem soms nog wel eens, qwa veiligheid en comfort is het echt wel fijn had een volvo 440. twijvel nog wel eens om er weer 1 te nemen ondanks al dat gezeik dat het een oude lulle bak was heb mijne een beetje anders gemaakt haha heb alleen niet veel fotos meer. en 1 vanaf de telefoon. geblindeerde raampjes. volvo en 440 van de kofferklep gehaald. race gaas in de grill en daar volvo weer in gezet. airbrush op tankklepje airbrush dashbord. zaten honinggraadvelgen onder. zwarte zonneband op het voor raam.. nog wel meer k weet het niet meer.. maar was wel ene tp auto en mis hem nog steeds wel eens
volvo was mijn 1e auto super dingen, mis hem soms nog wel eens, qwa veiligheid en comfort is het echt wel fijn had een volvo 440. twijvel nog wel eens om er weer 1 te nemen ondanks al dat gezeik dat het een oude lulle bak was heb mijne een beetje anders gemaakt haha heb alleen niet veel fotos meer. en 1 vanaf de telefoon. geblindeerde raampjes. volvo en 440 van de kofferklep gehaald. race gaas in de grill en daar volvo weer in gezet. airbrush op tankklepje airbrush dashbord. zaten honinggraadvelgen onder. zwarte zonneband op het voor raam.. nog wel meer k weet het niet meer.. maar was wel ene tp auto en mis hem nog steeds wel eens
A astrastation28 Komt weleens kijken 2 jul 2011 #14 denk niet dat die henk nog reageerd,hij heeft maar 1 berichtje gepost....en vrij kort.dus heb mijn twijfels :hmmz
denk niet dat die henk nog reageerd,hij heeft maar 1 berichtje gepost....en vrij kort.dus heb mijn twijfels :hmmz
A astrastation28 Komt weleens kijken 2 jul 2011 #15 denk niet dat die henk nog reageerd,hij heeft maar 1 berichtje gepost....en vrij kort.dus heb mijn twijfels :hmmz
denk niet dat die henk nog reageerd,hij heeft maar 1 berichtje gepost....en vrij kort.dus heb mijn twijfels :hmmz