K kabouter Post best veel 23 aug 2010 #1 moi mijn buurman zijn hemeltje van zijn opel kadett champion laat volledig los weet iemand een oplossing hiervoor,bv eruit halen en opnieuw lijmen of heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand in de buurt van hoogezand nog een goed hemeltje liggen gr kABOUTER
moi mijn buurman zijn hemeltje van zijn opel kadett champion laat volledig los weet iemand een oplossing hiervoor,bv eruit halen en opnieuw lijmen of heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand in de buurt van hoogezand nog een goed hemeltje liggen gr kABOUTER
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 23 aug 2010 #3 als je lijm gaat gebruiken zorg er voor dat het hittebestendige lijm gebruikt anders kom deze weer heel snel los
als je lijm gaat gebruiken zorg er voor dat het hittebestendige lijm gebruikt anders kom deze weer heel snel los
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 aug 2010 #5 bison werkt perfect we die uit blik en niet de spuitbus
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 24 aug 2010 #7 Ik heb hier ook last van, heb het al gelijmd, maar kwam terug los... :hmmz Eens die bizon gaan zoeken king:
Ik heb hier ook last van, heb het al gelijmd, maar kwam terug los... :hmmz Eens die bizon gaan zoeken king:
F frenkie Komt hier geregeld 26 aug 2010 #10 volgens mij hebben we hier een grapjas op het forum erbij. dit staat in ieder topic gepost.
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 26 aug 2010 #11 zeker een grapjas, verwijderen zowat , ik heb ergens op marktplaats nog een hemel tekoop zien staan voor een e kadett, ik geloof voor 30 euro link http://link.marktplaats.nl/371914218
zeker een grapjas, verwijderen zowat , ik heb ergens op marktplaats nog een hemel tekoop zien staan voor een e kadett, ik geloof voor 30 euro link http://link.marktplaats.nl/371914218
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 26 aug 2010 #12 Terug on topic, als jullie de hemel dan lijmen, met die bison (heeft er iemand de exacte naam of een afbeelding misschien?) Maken jullie dan de oude stof terug proper en eventuele andere voorbehandelingen? Grtz
Terug on topic, als jullie de hemel dan lijmen, met die bison (heeft er iemand de exacte naam of een afbeelding misschien?) Maken jullie dan de oude stof terug proper en eventuele andere voorbehandelingen? Grtz
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 26 aug 2010 #13 Tis al opgelost, eerst gelijmd met Bison, maar liet nog wat los, daarna er een aantal nietjes in gezet, en het blijft zitten. Aanrader!
Tis al opgelost, eerst gelijmd met Bison, maar liet nog wat los, daarna er een aantal nietjes in gezet, en het blijft zitten. Aanrader!
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 26 aug 2010 #15 Je ziet die nietjes niet zitten als je helemaal op het uiteinde niet... En de zonneband zorgt ervoor dat je ze niet ziet als je van buiten naar binnen kijkt.
Je ziet die nietjes niet zitten als je helemaal op het uiteinde niet... En de zonneband zorgt ervoor dat je ze niet ziet als je van buiten naar binnen kijkt.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 26 aug 2010 #16 die lijm heet bizon tix maar een beter versie is van frencken t 1000 is een contact lijm voor idustrieel gebruik lijmt verdomme alles geloof ik
die lijm heet bizon tix maar een beter versie is van frencken t 1000 is een contact lijm voor idustrieel gebruik lijmt verdomme alles geloof ik
K kabouter Post best veel 27 aug 2010 #17 zoals het nu lijk gaan we hem er uit halen en wil hij er zwarte skai tegen aan plakken gr kabouter