P pvbe Lid 15 jan 2016 #1 Weet iemand waar ik een lakstift kopen voor schade aan mijn velg kleur Manoogian Silver Metallic (wheel) WA579Q
Weet iemand waar ik een lakstift kopen voor schade aan mijn velg kleur Manoogian Silver Metallic (wheel) WA579Q
B bart-gsi Forumbewoner 15 jan 2016 #2 naar een verf groothandel gaan en een lakstiftje op maat laten mixen... of een schade herstel bedrijf met eigen spuiterij.. die kunnen je ook van een verfsample voorzien...
naar een verf groothandel gaan en een lakstiftje op maat laten mixen... of een schade herstel bedrijf met eigen spuiterij.. die kunnen je ook van een verfsample voorzien...
P pvbe Lid 16 jan 2016 #3 he Bart Moet ik gewoon met heel de velg daar naar toe want dit kleur nr komt in Nederland volgens mij niet voor dit is volgens mij een kleur nr van GM
he Bart Moet ik gewoon met heel de velg daar naar toe want dit kleur nr komt in Nederland volgens mij niet voor dit is volgens mij een kleur nr van GM
P pvbe Lid 16 jan 2016 #4 he Bart ik zie net dat uit je uit tilburg komt ik kom ook uit de buurt weet jij nog een goed adres in de omgeving bvd
he Bart ik zie net dat uit je uit tilburg komt ik kom ook uit de buurt weet jij nog een goed adres in de omgeving bvd
B bart-gsi Forumbewoner 16 jan 2016 #5 De koster in udenhout is een goede spuiter.. Dat is een schadeherstelbedrijf met eigen spuiterij.. Die kunnen je wel helpen aan een goede kleur.. Ik zou anders zeggen verfkampioen (groothandel in verf) maar ik weet niet of die geschikt is...
De koster in udenhout is een goede spuiter.. Dat is een schadeherstelbedrijf met eigen spuiterij.. Die kunnen je wel helpen aan een goede kleur.. Ik zou anders zeggen verfkampioen (groothandel in verf) maar ik weet niet of die geschikt is...