L lebragard Komt weleens kijken 12 aug 2014 #1 Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag.
Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag.
L lebragard Komt weleens kijken 14 aug 2014 #2 @lebragard wrote:Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag. Kan enkel verzenden via g@mail
@lebragard wrote:Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag. Kan enkel verzenden via g@mail
M marcel75m Lid 7 jun 2016 #3 Ik heb er wel belang bij, komt goed van pas bij het sleutelen aan de ketting en bak.
D dunja Komt weleens kijken 19 jun 2016 #4 @lebragard wrote:Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag. Graag zou ik deze hebben
@lebragard wrote:Vectra C . Heb in pdf. de Haynes Workshop Manual, Vectra C, diesel en benzine, oct.2005 ---oct.2008. Graag Mail ik je deze op aanvraag. Graag zou ik deze hebben
D DDS Lid 17 jul 2016 #7 Zou u mij deze handleiding willen mailen naar: s.meijerman @ hotmail . com Alvast vriendelijk dank!
H haraldtimmerman Lid 21 jul 2016 #8 Deze zou ik graag willen ontvangen. :thumb timmerman.mol@gmail.com
P puck87 Komt weleens kijken 21 jul 2016 #9 Ik had deze ook graag gehad puck87@live.nl alvast bedankt
P PYRO Komt weleens kijken 22 jul 2016 #10 Ik zou deze ook graag willen (diesel) AYDINLI23@GMAIL.COM alvast bedankt
C CJX Post best veel 23 jul 2016 #11 Mag ik hem ook hebben alsjeblieft? Heb zelf een 2,2 direct blok in de Vec. liggen. cjx.jansen@gmail.com Alvast bedankt voor de moeite.
Mag ik hem ook hebben alsjeblieft? Heb zelf een 2,2 direct blok in de Vec. liggen. cjx.jansen@gmail.com Alvast bedankt voor de moeite.
M Muppetnl Komt weleens kijken 26 jul 2016 #12 zou hem ook graag willen hebben 2.2 direct hansdwit23@gmail.com
N nitroburner Lid 26 jul 2016 #13 Ik zou hem ook graag willen hebben. Ik heb nu sinds 2 dagen een (klein) probleempje, en vrijdag wil ik op vakantie met de Vectra. BvD Paul (nitroburner@gmail.com)
Ik zou hem ook graag willen hebben. Ik heb nu sinds 2 dagen een (klein) probleempje, en vrijdag wil ik op vakantie met de Vectra. BvD Paul (nitroburner@gmail.com)
M mulderracer Lid 21 aug 2016 #16 Ik zou hem ook graag willen. Marc.mulder89@gmail.com Alvast bedankt!
C CeaseFire Lid 19 jan 2017 #17 Graag zou ik deze willen ontvangen mijn e-mail is c.feijer@kpnmail.nl
D dappie Komt hier geregeld 20 jan 2017 #18 Hallo zou u hem mij ook op kunnen sturen, ( thalinavet@gmail.com ) Hartelijk bedankt alvast. Vr,gr, jac. Okee bedankt, heb er nu een Gmail adres neer gezet.
Hallo zou u hem mij ook op kunnen sturen, ( thalinavet@gmail.com ) Hartelijk bedankt alvast. Vr,gr, jac. Okee bedankt, heb er nu een Gmail adres neer gezet.
V Vectra-m Lid 20 jan 2017 #19 Ik wil hem ook graag van je M.greiner@hotmail.nl Staat de opc er ook in? Mvg mark