T Tusk Post best veel 26 okt 2011 #121 erg gaaf, maar hier zit wel een berg geld in zeg! zo'n dumpvalve hoeft niet gecombineerd te worden met ander upgrades? Een dumpvavle op mijn Z20LEL en ik heb ook dat mega brute geluid? Zit er ook nog PK winst in zo'n ding?
erg gaaf, maar hier zit wel een berg geld in zeg! zo'n dumpvalve hoeft niet gecombineerd te worden met ander upgrades? Een dumpvavle op mijn Z20LEL en ik heb ook dat mega brute geluid? Zit er ook nog PK winst in zo'n ding?
D Dizs Komt weleens kijken 21 okt 2011 #122 heb nu ook een 33mm collins performance dumpvalve... en die vind ik 1000x beter dan m'n oude baileys dv
heb nu ook een 33mm collins performance dumpvalve... en die vind ik 1000x beter dan m'n oude baileys dv
F frank de jonge Komt hier geregeld 26 okt 2011 #123 Zou dat icm met een voorkat vervanger doen dan. Wordt ie wat levendiger van. Z20lel komt wat moeilijk op gang soms he....
Zou dat icm met een voorkat vervanger doen dan. Wordt ie wat levendiger van. Z20lel komt wat moeilijk op gang soms he....
A Atteman Komt weleens kijken 29 okt 2011 #125 Ik kom binnenkort ff naar foodstrip om deze te bekijken!
D Dizs Komt weleens kijken 2 nov 2011 #127 nee geen pk-winst... alleen (in theorie) wat beter gaspedaal reactie (waar ik niks van merk... maar t klinkt wel gaaf ) @Atteman: okee gaaf laat even weten want ik ben er niet altijd.... ik heb nu battlefield3 op de pc! haha
nee geen pk-winst... alleen (in theorie) wat beter gaspedaal reactie (waar ik niks van merk... maar t klinkt wel gaaf ) @Atteman: okee gaaf laat even weten want ik ben er niet altijd.... ik heb nu battlefield3 op de pc! haha
T Tusk Post best veel 26 okt 2011 #128 erg gaaf, maar hier zit wel een berg geld in zeg! zo'n dumpvalve hoeft niet gecombineerd te worden met ander upgrades? Een dumpvavle op mijn Z20LEL en ik heb ook dat mega brute geluid? Zit er ook nog PK winst in zo'n ding?
erg gaaf, maar hier zit wel een berg geld in zeg! zo'n dumpvalve hoeft niet gecombineerd te worden met ander upgrades? Een dumpvavle op mijn Z20LEL en ik heb ook dat mega brute geluid? Zit er ook nog PK winst in zo'n ding?
D Dizs Komt weleens kijken 7 jan 2012 #129 sinds een maand of 2 heb ik nu ook een pipercross openluchtfilter en korte inlaat buis (die niet over het motorblok gaat)
sinds een maand of 2 heb ik nu ook een pipercross openluchtfilter en korte inlaat buis (die niet over het motorblok gaat)
F frank de jonge Komt hier geregeld 26 okt 2011 #130 Zou dat icm met een voorkat vervanger doen dan. Wordt ie wat levendiger van. Z20lel komt wat moeilijk op gang soms he....
Zou dat icm met een voorkat vervanger doen dan. Wordt ie wat levendiger van. Z20lel komt wat moeilijk op gang soms he....
F frank de jonge Komt hier geregeld 7 jan 2012 #131 Plaatjes? Welke naam btw met Battlefield 3? Ik kom er af en toe ook eventjes schieten.
A Atteman Komt weleens kijken 29 okt 2011 #132 Ik kom binnenkort ff naar foodstrip om deze te bekijken!
D Dizs Komt weleens kijken 2 nov 2011 #134 nee geen pk-winst... alleen (in theorie) wat beter gaspedaal reactie (waar ik niks van merk... maar t klinkt wel gaaf ) @Atteman: okee gaaf laat even weten want ik ben er niet altijd.... ik heb nu battlefield3 op de pc! haha
nee geen pk-winst... alleen (in theorie) wat beter gaspedaal reactie (waar ik niks van merk... maar t klinkt wel gaaf ) @Atteman: okee gaaf laat even weten want ik ben er niet altijd.... ik heb nu battlefield3 op de pc! haha
D Dizs Komt weleens kijken 7 jan 2012 #135 sinds een maand of 2 heb ik nu ook een pipercross openluchtfilter en korte inlaat buis (die niet over het motorblok gaat)
sinds een maand of 2 heb ik nu ook een pipercross openluchtfilter en korte inlaat buis (die niet over het motorblok gaat)
F frank de jonge Komt hier geregeld 7 jan 2012 #137 Plaatjes? Welke naam btw met Battlefield 3? Ik kom er af en toe ook eventjes schieten.
D Dizs Komt weleens kijken 22 jan 2013 #138 er zit nu al weer een tijdje een Scorpion catback onder en heb gisteren een opc v. bumper besteld edit: oja ik heb nu geperforeerde remschijven met sleuven en EBC Green stuff remblokken
er zit nu al weer een tijdje een Scorpion catback onder en heb gisteren een opc v. bumper besteld edit: oja ik heb nu geperforeerde remschijven met sleuven en EBC Green stuff remblokken