D Dizs Komt weleens kijken 22 jan 2013 #143 er zit nu al weer een tijdje een Scorpion catback onder en heb gisteren een opc v. bumper besteld edit: oja ik heb nu geperforeerde remschijven met sleuven en EBC Green stuff remblokken
er zit nu al weer een tijdje een Scorpion catback onder en heb gisteren een opc v. bumper besteld edit: oja ik heb nu geperforeerde remschijven met sleuven en EBC Green stuff remblokken
D Dizs Komt weleens kijken 9 feb 2013 #150 Opc line à. Lip Opc skirts Chiptunen Nog wat goodies voor onder de motorkap Grotere turbo maybe Xenon koplampen
Opc line à. Lip Opc skirts Chiptunen Nog wat goodies voor onder de motorkap Grotere turbo maybe Xenon koplampen
D Dizs Komt weleens kijken 24 feb 2013 #152 2 nieuwe foto's, mn lemans zitten er weer onder en mn nieuwe dbilas heatshield gemonteerd! dinsdag komt mn nieuwe carterventilator slang binnen... deze is een beetje f*cked up
2 nieuwe foto's, mn lemans zitten er weer onder en mn nieuwe dbilas heatshield gemonteerd! dinsdag komt mn nieuwe carterventilator slang binnen... deze is een beetje f*cked up
D Dizs Komt weleens kijken 9 feb 2013 #155 Opc line à. Lip Opc skirts Chiptunen Nog wat goodies voor onder de motorkap Grotere turbo maybe Xenon koplampen
Opc line à. Lip Opc skirts Chiptunen Nog wat goodies voor onder de motorkap Grotere turbo maybe Xenon koplampen
D Dizs Komt weleens kijken 24 mrt 2013 #156 nieuwe update: xenon koplamp units t rijd heerlijk! en t monteren was ook wel makkelijk (op wat draadjes solderen na) Update eerste Post
nieuwe update: xenon koplamp units t rijd heerlijk! en t monteren was ook wel makkelijk (op wat draadjes solderen na) Update eerste Post
D DOCTOR007 Post best veel 7 apr 2013 #157 Ziet er goed uit en dan heb ik slechts alleen je intro gelezen. :wors
D Dizs Komt weleens kijken 24 feb 2013 #158 2 nieuwe foto's, mn lemans zitten er weer onder en mn nieuwe dbilas heatshield gemonteerd! dinsdag komt mn nieuwe carterventilator slang binnen... deze is een beetje f*cked up
2 nieuwe foto's, mn lemans zitten er weer onder en mn nieuwe dbilas heatshield gemonteerd! dinsdag komt mn nieuwe carterventilator slang binnen... deze is een beetje f*cked up
D Dizs Komt weleens kijken 7 mei 2013 #159 ik ben dringend op zoek naar een CID kleurenscherm -> iemand enig idee waar ik er 1 kan vinden?