O opelaner Lid 4 sep 2011 #1 hoi beste leden, zojuist voor een paar cent een GSI('88) gescoord ben nog onzeker :???: 1.) slopen en in onderdelen verkopen of 2.) invoeren, opbouwen, laten keuren en rijden of 3.) in geheel doorverkopen we zien het wel. eerst hier brengen..........
hoi beste leden, zojuist voor een paar cent een GSI('88) gescoord ben nog onzeker :???: 1.) slopen en in onderdelen verkopen of 2.) invoeren, opbouwen, laten keuren en rijden of 3.) in geheel doorverkopen we zien het wel. eerst hier brengen..........
O opelaner Lid 4 sep 2011 #3 en nu nog een 82' Kadett-D Luxus 5deurs gescoord, ideal om de gsi over te lepelen :jerry :jerry :jerry
en nu nog een 82' Kadett-D Luxus 5deurs gescoord, ideal om de gsi over te lepelen :jerry :jerry :jerry
O opelaner Lid 4 sep 2011 #6 en nu nog een 82' Kadett-D Luxus 5deurs gescoord, ideal om de gsi over te lepelen :jerry :jerry :jerry
en nu nog een 82' Kadett-D Luxus 5deurs gescoord, ideal om de gsi over te lepelen :jerry :jerry :jerry
K kadettEsedan Komt weleens kijken 5 sep 2011 #7 @Arjen ook lekker vriendelijk op de stoel na ziet ie er niet heel slecht uit ben zelf alleen niet zo'n fan van cabrio maar ja dat is smaak
@Arjen ook lekker vriendelijk op de stoel na ziet ie er niet heel slecht uit ben zelf alleen niet zo'n fan van cabrio maar ja dat is smaak
0 076 wokkel Komt hier geregeld 6 sep 2011 #9 Die 82er is wel interessant, oldtimer verzekering er op en rijde En misschien dat GSI blok er in :thumb Ik zeg doen.
Die 82er is wel interessant, oldtimer verzekering er op en rijde En misschien dat GSI blok er in :thumb Ik zeg doen.
K kadettEsedan Komt weleens kijken 5 sep 2011 #10 @Arjen ook lekker vriendelijk op de stoel na ziet ie er niet heel slecht uit ben zelf alleen niet zo'n fan van cabrio maar ja dat is smaak
@Arjen ook lekker vriendelijk op de stoel na ziet ie er niet heel slecht uit ben zelf alleen niet zo'n fan van cabrio maar ja dat is smaak
0 076 wokkel Komt hier geregeld 6 sep 2011 #12 Die 82er is wel interessant, oldtimer verzekering er op en rijde En misschien dat GSI blok er in :thumb Ik zeg doen.
Die 82er is wel interessant, oldtimer verzekering er op en rijde En misschien dat GSI blok er in :thumb Ik zeg doen.