Grooooot nieuws........

Nooit meer een nieuwe voor mij.

Deed ik 36 jaar maar daar de laatste nieuwe wagen niet direct een succes was een jonge 2e handse nu. 20.000 euro uitgespaard op die manier. Dank u Duitsland en eerlijke garagehouder in België.

Ik wil graag nog wat centen overhouden voor mijn oude dag we worden ook ouder en als ik met pensioen ga wil ik nog ff kunnen genieten.en misschien beslis ik na deze wel of er een nieuwe auto moet komen we zien wel ik leef per dag.

ShermanDeelnemer
4 1

Dat de Opel Grandland X een mislukte auto

is van Opel is geen nieuws maar dat je niet adequaat wordt geholpen bij een Opel garage/dealer omdat deze niet de kennis in huis hebben om de storingen of fouten die ze soms zelf veroorzaakt hebben. Dan zet je je hoop op Opel Nederland maar deze speelt het onder één hoedje met dealers en uiteindelijk worden je e-mails niet meer beantwoord en als je belt wordt je nummer herkent en wordt niet opgenomen. Voor mij na jaren van Opel rijden is de geflopte Grandland X mijn laatste Opel dankzij aan hoe ze met klanten omgaan.

Deftig? Deftig waren de baronessen en gravinnen eind 19e eeuw. Deftig is een woord dat we in de dag dagelijkse taal niet meer gebruiken.

Wat was nu ook al weer het groooote nieuws?

O ja, sorry, bijna alweer vergeten, Wappie2 / Hans Worst GLX die zijn identiteit veranderde naar Anoniem en Wappie1 die daar helemaal niets over vond en vindt. Inderdaad, spectaculair / groot nieuws.

We herhalen de vraag maar weer eens :

Wat was nu ook al weer het groooote nieuws?

O ja, sorry, bijna alweer vergeten, Wappie2 / Hans Worst GLX die zijn identiteit veranderde naar Anoniem en Wappie1 die daar helemaal niets over vond en vindt. Inderdaad, spectaculair / groot nieuws.

Terug
Naar boven