[quote quote=18369423]
SaVaGe058 wrote:
Pfff lekkere berichten allemaal weer. Onlangs sprak ik mijn dealer die vertelde dat handbakken inmiddels opgang komen er waren handbakken van bestelling eind april geleverd aldaar. Zelf heb ik een automaat besteld die nu op 6 november staat. De status was/is 32 “scheduled” verder weet ik nog niets. Als het zo is dat de auto wederom wordt uitgesteld ga ik met de lease maatschappij om tafel en neem ik afscheid van de GLX nog voor dat hij geleverd is
Uiteindelijk in overleg met de dealer heb ik gekozen voor een reeds bestelde auto. Deze komt over 1 1/2 week binnen waarna deze uitgeleverd kan worden.
Mijn eerste keuze zou pas geleverd worden in maart 2020. Gelukkig was er snel iets te regelen met de leasemaatschappij. Want eenmaal besteld is het lastig om je contract te ontbinden.[/quote]
Ik heb de mijne eind april besteld, en hij is nu nog niet gemaakt. lijkt mij dat je dan ook er ook nog steeds onderuit kunt.
Vind het gewoon een kwalijke zaak, communicatie vanuit Opel is gewoon dramatisch.. vertel je klanten gewoon wat er mis gaat dan kun je begrip kweken nu is het vooral ergenis en frustratie,, wachtend tot hij weer en weer uitgesteld gaat worden.
Ook ik heb gevraagd om een reeds bestelde / afbestelde GLX, dit was in mijn geval onmogelijk volgens de dealer.
Ik heb de hoop dat mijn status van '32 Scheduled' nog veranderd in positieve vorm