Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Yep hem ook net gehaalt ga vanavond ff knallen met de auto's
Heb ook gehoort dat als je een psp hebt met gt dan kun je de saved game over zetten en heb je al waqt auto's en cash altijd nice om mee te beginnen dacht ik zo:afro
Heb hem gisteren gekocht. Wilde ik hem spelen, moest ik hem nog installeren... :S Balen, want om 2uur moest ik weer weg om te gaan werken..., Dus toen ie net klaar was met installeren moest ik weg.. maarja!!
Vandaag wel ffkes gespeelt en heb me License B behaalt hoor! Haha!
Nee werkt echt perfect, kan er niks van zeggen. Soms moet je uit stilstand keer je koppeling instampen omdat die anders niet opppakt, maar dat is niet absoluut niet vervelend.
ik heb hem ook, de enige schade die ik heb gehad is dat je neus er ineens raar uitziet omdat alles raar opvouwt. ik vind forza 3 op de xbox wat fijner spelen maar hier zitten ook leuke opties in
staat alleen bij de dealer geen opel tussen.... maar heb al wel een tigra 1.6i als tegenstander gehad