G GTS Power Hoort bij de inboedel 11 aug 2011 #81 Sinds gisteren ook een trotse eigenaar van een ps3 met gt5. Maar hoe installeer ik dat spel zodat ik niet zolang hoef te wachten bij een nieuwe baan?
Sinds gisteren ook een trotse eigenaar van een ps3 met gt5. Maar hoe installeer ik dat spel zodat ik niet zolang hoef te wachten bij een nieuwe baan?
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 11 aug 2011 #82 ehhhh. automatisch misschien als je de disc in doet. Dan vraagt hij grote of kleine installatie
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #83 ik krijg dat installeren niet voor elkaar. nu is ie elke keer tussentijds aan het installeren. weet iemand hoe ik het alsnog kan installeren(met kleine uitleg?) b.v.d Tom
ik krijg dat installeren niet voor elkaar. nu is ie elke keer tussentijds aan het installeren. weet iemand hoe ik het alsnog kan installeren(met kleine uitleg?) b.v.d Tom
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #84 Je verwijderd de oude gegevens van je ps3 hd en installeer je hem opnieuw king:
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #86 Dat durf ik niet te zeggen maar ik d8 :hmmz dat het account gerelateerd was. Is het niet zo kijk mij dan niet boos aan :angel Misschien weten ze de vraag hiero http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106" onclick="window.open(this.href);return false; inloggen met je PSN (email adres) naam en inlogcode
Dat durf ik niet te zeggen maar ik d8 :hmmz dat het account gerelateerd was. Is het niet zo kijk mij dan niet boos aan :angel Misschien weten ze de vraag hiero http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106" onclick="window.open(this.href);return false; inloggen met je PSN (email adres) naam en inlogcode
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #87 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dat durf ik niet te zeggen maar ik d8 :hmmz dat het account gerelateerd was. Is het niet zo kijk mij dan niet boos aan :angel Misschien weten ze de vraag hiero http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106" onclick="window.open(this.href);return false; inloggen met je PSN (email adres) naam en inlogcode :hmmz :hmmz oke even zoeken en vragen dus :thumbup thanks! mocht iemand de oplossing hebben mag het uiteraard nog gepost worden
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dat durf ik niet te zeggen maar ik d8 :hmmz dat het account gerelateerd was. Is het niet zo kijk mij dan niet boos aan :angel Misschien weten ze de vraag hiero http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106" onclick="window.open(this.href);return false; inloggen met je PSN (email adres) naam en inlogcode :hmmz :hmmz oke even zoeken en vragen dus :thumbup thanks! mocht iemand de oplossing hebben mag het uiteraard nog gepost worden
R RicoW Komt weleens kijken 14 aug 2011 #88 je gamedata kun je gewoon verwijderen... dit staat appart van je save games etc...
G GTS Power Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #89 Ik heb gisteravond een update gedaan en daarna kreeg ik de vraag of ik gt5 wou installeren :thumbup Hij is dus opgeslagen. Voor de liefhebbers mijn account naam is : gts-power01
Ik heb gisteravond een update gedaan en daarna kreeg ik de vraag of ik gt5 wou installeren :thumbup Hij is dus opgeslagen. Voor de liefhebbers mijn account naam is : gts-power01
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #90 trouwens de echte schade komt naarmate je verder komt in het spel. Ben nu level 31 en dan heb je al aardige schade, full damage komt later pas heb ik begrepen.
trouwens de echte schade komt naarmate je verder komt in het spel. Ben nu level 31 en dan heb je al aardige schade, full damage komt later pas heb ik begrepen.
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 8 feb 2012 #91 Ik heb de uitbreiding gekocht waarvan een rebull X2011 Nu win ik elke race want de auto krijg je direct en hoef je niet meer te kopen/winnen :wors Ben overigs nog maar level 18 Zet nu iedereen dik op een ronde :wors
Ik heb de uitbreiding gekocht waarvan een rebull X2011 Nu win ik elke race want de auto krijg je direct en hoef je niet meer te kopen/winnen :wors Ben overigs nog maar level 18 Zet nu iedereen dik op een ronde :wors
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #92 Voor de liefhebbers DMLB23 en hier nog wat mooie plaatjes genomen op het spel! http://photobucket.com/DMLBgt5" onclick="window.open(this.href);return false; van de Bspec inmiddels de eerste 24 uurs race gehaald king:
Voor de liefhebbers DMLB23 en hier nog wat mooie plaatjes genomen op het spel! http://photobucket.com/DMLBgt5" onclick="window.open(this.href);return false; van de Bspec inmiddels de eerste 24 uurs race gehaald king:
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #94 De rijdende shot's maak vanuit je replay van een Race of Oefenrit. Bekijk de replay druk op het gewenste moment de startknop in en je komt bij je camera terecht. Deze vindt ik zelf erg DOPE, ik rij zelf in de Witte "Drift" M3 coupe '07 en 3 maten van me in de overige auto's M3 GTR Ford Mustang M3 coupe '07 De 4e auto haalde eerste bocht niet :wtf en rijdt ergens op het gras :jerry Ik zal binnenkort wel weer ff wat foto's online knallen. meer dan 200 foto's gemaakt.
De rijdende shot's maak vanuit je replay van een Race of Oefenrit. Bekijk de replay druk op het gewenste moment de startknop in en je komt bij je camera terecht. Deze vindt ik zelf erg DOPE, ik rij zelf in de Witte "Drift" M3 coupe '07 en 3 maten van me in de overige auto's M3 GTR Ford Mustang M3 coupe '07 De 4e auto haalde eerste bocht niet :wtf en rijdt ergens op het gras :jerry Ik zal binnenkort wel weer ff wat foto's online knallen. meer dan 200 foto's gemaakt.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #95 O.a. een foto van een Vauxhall Corsa op mooie velgen die vreselijk geslammed is en akelige camber heeft king:
O.a. een foto van een Vauxhall Corsa op mooie velgen die vreselijk geslammed is en akelige camber heeft king:
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #97 Uhmmm dan ga je naar je fotoboek in het GT scherm Je kan ze allemaal doen of per foto. per foto is driehoekje op de foto en dan exporteren naar XMB ( weet niet precies hoe ze t noemen als ze maar exporteren doet :thumb )
Uhmmm dan ga je naar je fotoboek in het GT scherm Je kan ze allemaal doen of per foto. per foto is driehoekje op de foto en dan exporteren naar XMB ( weet niet precies hoe ze t noemen als ze maar exporteren doet :thumb )
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #98 SUPER, was dus lekker laat met me reactie. Nice pics ben benieuwd naar meer :kewlpics ook van de rest!
SUPER, was dus lekker laat met me reactie. Nice pics ben benieuwd naar meer :kewlpics ook van de rest!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 9 feb 2012 #100 Ook een mooie als je het mij vraagt :angel Ik in de C63 AMG gevolgd door de SLS AMG in een zeeeer bekende bocht Later geremd en net voor de bocht rechts er voorbij geknalt Z4M coupe, driftend door een tunnel. Foto vanaf een mooie hoek genomen :kewlpics Waar blijven jullie foto's? :afro Zal dit weekend eens kijken of ik wat replay's op me schijf van de PS krijg zodat ik ze online kan gooien. Dat is weer ff net wat leuker dan een foto als je het mij vraagt.
Ook een mooie als je het mij vraagt :angel Ik in de C63 AMG gevolgd door de SLS AMG in een zeeeer bekende bocht Later geremd en net voor de bocht rechts er voorbij geknalt Z4M coupe, driftend door een tunnel. Foto vanaf een mooie hoek genomen :kewlpics Waar blijven jullie foto's? :afro Zal dit weekend eens kijken of ik wat replay's op me schijf van de PS krijg zodat ik ze online kan gooien. Dat is weer ff net wat leuker dan een foto als je het mij vraagt.