Ik heb gisteren een update ontvangen en geïnstalleerd voor mijn Opel Grandland electric, en daar is de hele GPS in gewijzigd. Scherm is nu veel kleurrijker en duidelijker, en nu heb ik reeds één en ander opnieuw kunnen instellen, maar ik vind nergens waar ik zou kunnen instellen of ik de kortste, snelste route... en eventueel andere keuze zou kunnen selecteren.
Nu hoor ik her en der dat deze nieuwere versie van GPS zou functioneren volgens de "Live Navigatie Plus" methode waarbij de GPS/auto altijd automatisch de meest efficiënte route zou voorstellen (??) Iemand die hier meer van weet ? Is dit effectief zo. Ik ben reeds diep gaan graven in het infotainmentsysteem van de auto, maar kan er niks over vinden.
Nu hoor ik her en der dat deze nieuwere versie van GPS zou functioneren volgens de "Live Navigatie Plus" methode waarbij de GPS/auto altijd automatisch de meest efficiënte route zou voorstellen (??) Iemand die hier meer van weet ? Is dit effectief zo. Ik ben reeds diep gaan graven in het infotainmentsysteem van de auto, maar kan er niks over vinden.