B Baas J. Hoort bij de inboedel 26 okt 2011 #1 Iemand interesse om GRATIS z'n grijze gordels om te ruilen tegen OPC blauwe gordels? PM me maar.
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 1 nov 2011 #2 jep zal ook een opc2 grill inkomen en het opc logo blijft er gewoon in ik hou de ombouwstukken nogal het liefst origineel ik hou ervan om mijn wagen uit te bouwen maar wel allemaal met originele stukken anders hoeft het voor mij niet hetzelfde met mijn manta
jep zal ook een opc2 grill inkomen en het opc logo blijft er gewoon in ik hou de ombouwstukken nogal het liefst origineel ik hou ervan om mijn wagen uit te bouwen maar wel allemaal met originele stukken anders hoeft het voor mij niet hetzelfde met mijn manta
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 1 nov 2011 #3 jep zal ook een opc2 grill inkomen en het opc logo blijft er gewoon in ik hou de ombouwstukken nogal het liefst origineel ik hou ervan om mijn wagen uit te bouwen maar wel allemaal met originele stukken anders hoeft het voor mij niet hetzelfde met mijn manta
jep zal ook een opc2 grill inkomen en het opc logo blijft er gewoon in ik hou de ombouwstukken nogal het liefst origineel ik hou ervan om mijn wagen uit te bouwen maar wel allemaal met originele stukken anders hoeft het voor mij niet hetzelfde met mijn manta
D dion87 Hoort bij de inboedel 26 okt 2011 #4 heb je er een foto bij... niet dat er veel valt te zien, maar ben wel benieuwd
D dion87 Hoort bij de inboedel 26 okt 2011 #5 heb je er een foto bij... niet dat er veel valt te zien, maar ben wel benieuwd