S SiDni Post best veel 24 sep 2009 #81 Nij Alt? Waar ligt dat? Je mag de plaatsnaam wel gewoon zeggen hoor. Ben hard aan het denken aan een Grijze B, Ford Escord en Lichtgrijze B... Maar ik zie zoveel auto's rijden.
Nij Alt? Waar ligt dat? Je mag de plaatsnaam wel gewoon zeggen hoor. Ben hard aan het denken aan een Grijze B, Ford Escord en Lichtgrijze B... Maar ik zie zoveel auto's rijden.
C CleanedCB Komt weleens kijken 24 sep 2009 #82 ik dacht nij altena of hoe je het ook maar schrijft ik ken het ook mis hebben hoor maar er rijd hier maar 1 roze auto in de buurt met cute ( nog wat ) op de bumper dacht ik
ik dacht nij altena of hoe je het ook maar schrijft ik ken het ook mis hebben hoor maar er rijd hier maar 1 roze auto in de buurt met cute ( nog wat ) op de bumper dacht ik
S SiDni Post best veel 24 sep 2009 #83 Ik weet niet eens waar dat ligt? Dus ik woon er ook niet, en kom er ook niet, vertel ff waar dat ligt. En ook heb ik niks op mn bumpert, zelfs niks op mijn auto, behalve de kentekenplaten. Dus nee, ik ben het niet.
Ik weet niet eens waar dat ligt? Dus ik woon er ook niet, en kom er ook niet, vertel ff waar dat ligt. En ook heb ik niks op mn bumpert, zelfs niks op mijn auto, behalve de kentekenplaten. Dus nee, ik ben het niet.
S SiDni Post best veel 24 sep 2009 #84 Aah, boven in Friesland. Hoger dan Dokkum ben ik nog nooit geweest met mijn auto
O OpelRoos Komt hier geregeld 25 sep 2009 #85 Mijn auto gaat jongens jaloers maken, echt.. Ik ga toch niet voor roze maar voor donkerpaars, zwart en zilver.
Mijn auto gaat jongens jaloers maken, echt.. Ik ga toch niet voor roze maar voor donkerpaars, zwart en zilver.