Originally posted by OpelRoos
Holy shit! Dat heeft ze netjes gedaan zeg!
De deurpanelen en stoelen zien er echt mooi uit, zoiets in donkerpaars :wub:wub:wub!!! (maar het tuning gebeuren is echt toekomstmuziek hoor, eerst maar eens een mooie gsi te pakken krijgen en dan moet ik weer even financieel bijtanken zegmaar)..
Platen zijn rood zover ik weet.
Ik weet bijna zeker dat je die in roze kunt krijgen op de Motorshow in Essen.
Zelfs als je niets wilt kopen is dat zeker een bezoek waard om ideeen op te doen.
Wij gaan er met de club ieder jaar heen om de inkopen te doen voor alles wat we nog nodig hebben tijdens de winterombouw voor onze auto's. Het is dan altijd leuk handelen en je kan dan echt over leuke kortingen praten.
Zaterdagen en zondagen zijn altijd erg druk. Vooral de laatste zondag is een gekkenhuis daar alle handelaren hun spul kwijt willen en dat gaat dan voor dump-prijzen.
Als je tegen die tijd een auto hebt en een concept voor ogen dan is het zeker een goed idee daarheen te gaan met een boodschappenlijst.
Tip, koop je spullen pas aan het einde van de dag anders sleep je er de hele dag mee in de rondte en je kunt beter de prijzen vergelijken. Een setje koplampen worden na een half uur toch echt wel vervelend zwaar. (of neem een opklapkarretje mee)