R ReDdiE Lid 29 mrt 2010 #1 Hela Opelfreaks, Ik ben voor mijn Corsa C op zoek naar een rechterkoplamp. Heeft iemand nog zo'n ding liggen voor de verkoop? Ik hoor het graag. Gr, Red
Hela Opelfreaks, Ik ben voor mijn Corsa C op zoek naar een rechterkoplamp. Heeft iemand nog zo'n ding liggen voor de verkoop? Ik hoor het graag. Gr, Red
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #2 sloop, dealer of in de verkoop topic ff koekeloeren
M Mijncorsa.nl Post best veel 30 mrt 2010 #3 Zit er spoed bij? Heb er later deze week wel eentje beschikbaar
G groenetijger Komt hier geregeld 8 apr 2010 #5 Ik weet niet of je er nog eentje zoekt, maar ik heb er nog wel eentje liggen voor een tientje Ziet er verder hartstikke netjes uit. u2u maar, mocht je het nodig hebben
Ik weet niet of je er nog eentje zoekt, maar ik heb er nog wel eentje liggen voor een tientje Ziet er verder hartstikke netjes uit. u2u maar, mocht je het nodig hebben
N Njoy_Corsa Post best veel 8 apr 2010 #6 Zorg dan wel dat de stelmotor erbij zit, of dat die ook passend is. er zijn meerdere types