Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Opel signum van 2006 met een dvd90 zonder Aux. Ik zou graag willen overschakelen naar ene met dus een model na 2007). Heeft er toevallig iemand ene te koop, of ken je iemand die er ene heeft?
Niet kopen, deze is alleen bedoeld als de cd70/dvd90 al voorzien is van een aux uitgang.
Als je voor een alternatief wil gaan zou ik de dension ice link aanraden, deze heb ik ook op mijn cd70 zitten en is niks meer dan een bedrade fm module, geluid is prima en de kosten zijn prima te doen, gewoon even ebay in de gaten houden.
Een andere optie zou een parrot carkit mki9200 zijn heb je gelijk een carkit als je deze nog niet had.
Ik heb een dvd90 op de kop kunnen tikken, maar het is wel een set met een climate unit. Kan ik die climate control gebruiken, er steekt nu een manuele in. Of is dat onbegonnen werk?