gezocht a corsa met c20xe

Asconawasbeek

Post weinig
ik ben oo zoek naar een a corsa met c20xe op kenteken.

met nette inbouw.

hoe de buitenkant er uit ziet is niet zn ramp.

ik kan hem zelf spuiten.

als iemand iets weet

laat maar weten

die met die waaier velgen vind ik best duur de man wist namelijk niet of deze rot is van onder de km stand weet hij niet.

en de witte die op het forum stond van iemand in wezep die is net verkocht dat was wel een mooi ding voor da geld dacht ik.

gelijk ff een vraag welke bak kan je het best er onder hebben in combinatie met een c20xe.

@TRPower wrote:aan mijn corsa a hangt een f18cr

dat is een korte bak, top is ook maar 220, maar trekt wel goed door

Ah kijk is nog een leidenaar ! :jerry

Excuses offtopic :$

Je kan beter een snelle optrek ''bak'' heb als een hoge topsnelheid, het is leuk in Duitsland maar daar worden ook steeds meer wegen gewoon 130... en hier kan je ook nergens hard, naja kan wel stiekem ;)

@TRPower wrote:aan mijn corsa a hangt een f18cr

dat is een korte bak, top is ook maar 220, maar trekt wel goed door

dat had ik gezien idd.

ik ken de benaming van de bak f16/20/28

maar daar houd het bij op.

en ik denk dat wij elkaar binnenkort wel gaan zien.

Die witte op Marktplaats was van mij. Is inmiddels een keer over de kop gegaan. Ben benieuwd als ze dat er voor kunnen krijgen. Ik was dat gezeur van Marktplaats zat, dus heb hem uiteindelijk voor een prikke weggedaan. Elke dag 10 mailtjes beantwoorden en vervolgens niets weer horen was ik beu. Heb wel wat beters te doen.

Bakken achter de c20xe, welke geschikt zijn zijn F16,F18,F20 F23, F28 of M32. Deze zijn er in wr en cr te krijgen.

Korte WR of de wat langere CR bakken zijn beste geschikt voor achter de C20XE.

@ haasje, je roept nu wel t 1 en ander, alleen de helft klopt niet

De bakken die je noemt passen wel ( sommige niet eens 1:1 ) maar sommigen daarvan zijn alles behalve geschikt voor een c20xe

Tevens is een CR een korte bak ( Close Ratio ) en een WR een lange ( Wide Ratio )

Officieel is een c20xe alleen geleverd met een F18(+)CR of een F20 welke altijd een CR is

Dit rijd in de zware autos waar de c20xe altijd in geleverd werd het prettigst

Echter maakt het in een lichte corsa a niet uit welke bak eraan hangt ivm t lichte gewicht

Cr bakkie achter de 2.0-16v in een Corsa is misschien leuk voor de sprint. Maar in het dagelijks gebruik, en zeker bij regen al snel teveel van het goede. Mooi dat je wat power hebt, maar in 1,2,3 je bandjes oproken is ook niet alles. Dat vermogen wil je graag op de weg krijgen lijkt mij...

@Harjan wrote:Die witte op Marktplaats was van mij. Is inmiddels een keer over de kop gegaan. Ben benieuwd als ze dat er voor kunnen krijgen. Ik was dat gezeur van Marktplaats zat, dus heb hem uiteindelijk voor een prikke weggedaan. Elke dag 10 mailtjes beantwoorden en vervolgens niets weer horen was ik beu. Heb wel wat beters te doen.

oke das jammer idd.

ik hoopte dat ie er nog op stond toen in geld had anders ga ik niks vragen.

dus is was net te laat.

Een f20 cr rijdt prima in een corsa a 20xe voor daily straat gebruik

wat wel HEEL belangrijk is om het vermogen op de weg te zetten is goed uitlijnen en goed rubber gebruiken (bijv Conti Contact Sport)

Terug
Naar boven