Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben opzoek naar iemand die goed is met paint oid.
ik wil op het achterraam van mijn astra een opel logo stikker.
maar niet een standaard opel logo, meer in de vorm van een tribal of iets dergelijks.
iets wat niet iedereen heeft in ieder geval.
dus als iemand voor mij eens wat voorbeeldjes heeft zal ik daar blij mee zijn.
ik bedoel dan niet iets als dit.
maar meer dat het opel logo zelf anders word.
thnx ma is ook niet helemaal wat ik bedoel.
ben zelf ff met paint wezen spelen om ff wat te maken als voorbeeld..
dit is dus niet precies wat ik zoek maar wel zoiets als dit, ben er geen ster mee dus ziet er niet super strak uit
thnx ma is ook niet helemaal wat ik bedoel.
ben zelf ff met paint wezen spelen om ff wat te maken als voorbeeld..
dit is dus niet precies wat ik zoek maar wel zoiets als dit, ben er geen ster mee dus ziet er niet super strak uit
Dit heb ik vroeger eens gemaakt, misschien krijg je wat ideeën en hebben de andere photoshoppers wat meer duidelijkheid? :hmmz
Dit heb ik vroeger eens gemaakt, misschien krijg je wat ideeën en hebben de andere photoshoppers wat meer duidelijkheid? :hmmz
is wel leuk maar voor een sticker net wat te gek denk ik
wat misschien wel te doen valt (weet niet als dat er ook mooi uit ziet)
dat z teken in het cirkel, daar weer een cirkel van maken met allemaal van die tekens aan elkaar.
is wel leuk maar voor een sticker net wat te gek denk ik
wat misschien wel te doen valt (weet niet als dat er ook mooi uit ziet)
dat z teken in het cirkel, daar weer een cirkel van maken met allemaal van die tekens aan elkaar.