Gespot op de Sloop

@Oenatje wrote:ff voor de sloop gangers

als jullie een astra f spotten met de kleur z363, dan zoek ik nog een voor spatbord bestuurderskant zonder knipperlicht

Welke kleur is dat ?

Ik ga niet elke auto af om te kijken wat voor kleurnummer het heeft :jerry

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:@Oenatje wrote:ff voor de sloop gangers

als jullie een astra f spotten met de kleur z363, dan zoek ik nog een voor spatbord bestuurderskant zonder knipperlicht

Welke kleur is dat ?

Ik ga niet elke auto af om te kijken wat voor kleurnummer het heeft :jerry

Rik :)

Kleur wat ik heb :jerry

Dat is balen..

Vandaag ook weer op de sloop geweest maar niks in de kleur.

Wel 2 astra in deze staat aan getroffen:(

IMG01672-20120405-1422.jpg

IMG01673-20120405-1422.jpg

Wel 2 vectra's met originele Opel cd radio.. helaas geen boekje erbij waar een code instaat.

Weet iemand hoe ik zo'n radio code vrij krijg?

@Mr.F wrote:Bij de dealer, maar staat er in het onderhouds boekje/instructieboekje van de auto de code niet?

Of op de Carpass ?

Ja niks kunnen vinden in de boekjes, en 1 Vec had helemaal niks boekjes erin.

Anders marktplaats maar eens afzoeken!

Klopt allemaal boven de 80,- dat gaat hem niet worden.

Binnenkort terug naar de sloop en dan gelijk door naar de Opel-dealer.

vandaag op de sloop in emmeloord nog wat dingen gespot wat je pijn aan het hart doet...

helaas geen foto's maar ondere andere een kadett c coupe helemaal hard alleen uit elkaar geplukt en een b ascona irmscher.

en een bijna nieuwe monza a1...

@opelpower89 wrote:wat raar pepels in elsloo zegt altyd dat hij niks van opels heeft staan als ik t m vraag rare gast

Naar hem toe gaan? 2weken geleden daar geweest, snel ruw gezegd had die 4 astra F's stuk of 4 astra G, 4 omega's , 3of4 corsa b. 3 stations vectra B, en nog een mpv busje van Opel.

@voyageboy wrote:vandaag op de sloop in emmeloord nog wat dingen gespot wat je pijn aan het hart doet...

helaas geen foto's maar ondere andere een kadett c coupe helemaal hard alleen uit elkaar geplukt en een b ascona irmscher.

en een bijna nieuwe monza a1...

Die b ascona is een oude auto van mij en was geen Irmscher ,maar een simpele 1900 met irmscher stickers.

je bedoeld die oranje c kadett zeker die daar achterop staat ,ook staat er nog een gele c kadett coupe met zijschade.Blok en bak liggen binnen in de loods te koop (2.0E met 5 bak) meen voor 550/600 euro

als iemand nog een sleepoog klepje voor een astra f gsi bumper kan scoren zou ik dat op prijs stellen! De prijs hoor ik wel ^^ Kleur maakt me niet uit zolang het maar heel is.

Gaan jullie gewoon naar een willekeurige auto sloop of een speciale auto sloop?

@kehabouter wrote:als iemand nog een sleepoog klepje voor een astra f gsi bumper kan scoren zou ik dat op prijs stellen! De prijs hoor ik wel ^^ Kleur maakt me niet uit zolang het maar heel is.

Gaan jullie gewoon naar een willekeurige auto sloop of een speciale auto sloop?

voor of achterbumper

Terug
Naar boven