Gelukkig weer een v6.

Na een vectra a v6 en een b station v6 een laguna 1.8 aut :swear gehad dit was 4 jaar afzien,toen de laguna het wat slechter ging doen zijn we gaan shoppen div gts`en bekeken maar niet kunnen slagen.Maar nu hebben we toch wat mooi,s een chevrolet vectra c sedan en wel zeker een 3.2 V6 :wors is eigelijk gewoon een vectra c sedan maar dan zeer luxe en overal chevy emblemen.ps; zijn er hier al meer van gezien de mijne komt uit curacao. vrg marco.

Is inderdaad een donkerrode maar dan een 5 automaat sedan is in okt 2005 ingevoerd door de heer p.h.t van eupen te den haag hij heeft er eerst een jaar mee in curacao gereden en zat bij de marine :thumbup ik ben sinds 2 maart de gelukige tweede eigenaar :angel en heeft slechts 105000 km gereden.Is altijd in onderhoud geweest bij het motorhuis den haag :afro

chevyvectra32V6018.jpg

Nou nog 1tje dan mooi hangertje :jerry

Is inderdaad een donkerrode maar dan een 5 automaat sedan is in okt 2005 ingevoerd door de heer p.h.t van eupen te den haag hij heeft er eerst een jaar mee in curacao gereden en zat bij de marine :thumbup ik ben sinds 2 maart de gelukige tweede eigenaar :angel en heeft slechts 105000 km gereden.Is altijd in onderhoud geweest bij het motorhuis den haag :afro

Welkom terug dan maar..

Veel plezier hier... en met de Chevy Vectra

een donkerrode handbak toevallig...

Heb er toen eens een stuk of 5 tegelijk binnegekregen van een aantal Mariniers die daar gestationeerd zijn geweest..

Best kans dat Wimpie dus al eerder in je auto heeft gereden :jerry

Waren 2 automaten en 3 handbakken..

Willem

Account maken bij photobucket.com en dan de link onder de foto kopieren.

Volledige bewerker aanklikken in je topic en dan klikken op img. Dan ctrl + V en plakken maar :jerry

Groet jraaf

Welkom terug dan maar..

Veel plezier hier... en met de Chevy Vectra

een donkerrode handbak toevallig...

Heb er toen eens een stuk of 5 tegelijk binnegekregen van een aantal Mariniers die daar gestationeerd zijn geweest..

Best kans dat Wimpie dus al eerder in je auto heeft gereden :jerry

Waren 2 automaten en 3 handbakken..

Willem

Account maken bij photobucket.com en dan de link onder de foto kopieren.

Volledige bewerker aanklikken in je topic en dan klikken op img. Dan ctrl + V en plakken maar :jerry

Groet jraaf

Hoe moet je hier op een makkelijke manier een foto plaatsen,op het zundapp forum waar ik ook op zit kan je gewoon op bijvoegen klikken hier vindt ik dat niet let op ik :hmmz ben geen computer expert.

Hoe moet je hier op een makkelijke manier een foto plaatsen,op het zundapp forum waar ik ook op zit kan je gewoon op bijvoegen klikken hier vindt ik dat niet let op ik :hmmz ben geen computer expert.

Terug
Naar boven