Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Bluns wrote:Ik denk dat beide flenzen eraf gaan en worden vervangen door een 76mm exemplaar.
ik had het zelfde probleem. catback van friedrich besteld bij EDS incl. montage. bij EDS kwamen ze er ook pas achter toen ik daar was. terwijl ik had aangegeven dat ik vanaf de turbo al 76mm had. hier wilden ze toen een meerprijs berekenen om de flens in 76mm door te te trekken. jammer maar dat heb ik niet betaald. was uiteindelijk ook geen probleem omdat ik daar al 12jaar klant ben :thumb
@kelderbier wrote:@bluezafke wrote:Dus voor alle duidelijkheid, ik wil deze bestellen bij Klasen. Past deze zonder aanpassingen op de originele middendemper?
Na 2 weken nog geen antwoord op mijn e-mail (in het Engels) naar Klasen.
Zo te zien is de diameter van de pijp overal gelijk. Als dit een 3 inch is dan past deze niet op origineel. Waarom niet direct een volledig uitlaatsysteem? Dan past alles perfect.
Na de eerste post te lezen dacht ik dat de koppeling voorzien was voor de originele middendemper. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre deze foto klopt.
Ik heb momenteel nog een Remus einddemper steken (klinkt en ziet er zelfs na 9 jaar nog goed uit).
Direct het volledig uitlaatsysteem in 3 inch is natuurlijk het beste.
@bluezafke wrote:Dus voor alle duidelijkheid, ik wil deze bestellen bij Klasen. Past deze zonder aanpassingen op de originele middendemper?
Na 2 weken nog geen antwoord op mijn e-mail (in het Engels) naar Klasen.
Zo te zien is de diameter van de pijp overal gelijk. Als dit een 3 inch is dan past deze niet op origineel. Waarom niet direct een volledig uitlaatsysteem? Dan past alles perfect.
@bluezafke wrote:Probleem raar geluid bij koude motor gevonden, lekke pakking uitlaatspruitstuk.
Schijnt bekend probleem te zijn voor de opc'tjes.
dit heb ik 2x gehad. (oorzaak:te veel tegendruk met standaard uitlaat met fase 3,5) na montage van 3inch uitlaat van kop tot kont geen pakkingen meer gesneuveld :thumb
Storingslampje komt door 3 inch pijp. Had ik ook. De efficiëntie waarde worden overschreden. Er is een extension, busje met draadeind tussen de tweede lambdasonde en de opening in de pijp gedraaid en probleem was over.