F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #342 @ Folkyc20xe, ja het is inderdaad 17 inch, ik wil er nog nieuwe banden op gaan zetten. ( 165-35-17 ) De velgen moeten wel even gespoten worden. origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha , nu kan je alain de hand schudden nice ps wanneer komt de sfi vervanger er weer op, icm met de witte achterlichten? De SFI vv zit er al weer op. De witte achterlichten komen wel weer eens, weet nog niet wanneer.
@ Folkyc20xe, ja het is inderdaad 17 inch, ik wil er nog nieuwe banden op gaan zetten. ( 165-35-17 ) De velgen moeten wel even gespoten worden. origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha , nu kan je alain de hand schudden nice ps wanneer komt de sfi vervanger er weer op, icm met de witte achterlichten? De SFI vv zit er al weer op. De witte achterlichten komen wel weer eens, weet nog niet wanneer.
S sylvester1 Post best veel 29 dec 2009 #343 he freek, Dat staat wel goed, hebben we niet voor niks de stad rond gereden grt
F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #344 :thumbup Nog maals bedankt, want ze hadden niet op de achterbank in de corsa A gepast :angel Echt super dat het zo kon :thumbup
:thumbup Nog maals bedankt, want ze hadden niet op de achterbank in de corsa A gepast :angel Echt super dat het zo kon :thumbup
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #346 origineel gepost door sylvester1 he freek, Dat staat wel goed, hebben we niet voor niks de stad rond gereden grt ja ik mis wat uit m,n schuur:jerry ik neem aan dat het allemaal gelukt is :hmmz
origineel gepost door sylvester1 he freek, Dat staat wel goed, hebben we niet voor niks de stad rond gereden grt ja ik mis wat uit m,n schuur:jerry ik neem aan dat het allemaal gelukt is :hmmz
F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #347 Ja als je niet te veel mist dan is het helemaal goed gegaan
F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #348 Ja soms moet je even spelen. De banden moeten eraf, dus dan moeten ze op zijn :jerry
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 29 dec 2009 #350 gahaha is dat niet jammer van de banden?? waarom moeten ze er af? ach ja, als je die f16wr maar heel houdt..... lijkt me.
gahaha is dat niet jammer van de banden?? waarom moeten ze er af? ach ja, als je die f16wr maar heel houdt..... lijkt me.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #352 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha is dat niet jammer van de banden?? waarom moeten ze er af? ach ja, als je die f16wr maar heel houdt..... lijkt me. De banden durf jij niet meer mee te rijden, ik kom niet boven de 100 km/h Ik heb weer een F16WR op reserve liggen, maar deze blijft wel heel @ SG thanx
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha is dat niet jammer van de banden?? waarom moeten ze er af? ach ja, als je die f16wr maar heel houdt..... lijkt me. De banden durf jij niet meer mee te rijden, ik kom niet boven de 100 km/h Ik heb weer een F16WR op reserve liggen, maar deze blijft wel heel @ SG thanx
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 30 dec 2009 #353 Staat wel lekker 17" freek burnen moet af en toe wel kunnen Toch? Nice one :thumbup
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #354 origineel gepost door freek corsa origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha is dat niet jammer van de banden?? ik kom niet boven de 100 km/h wat dan zijn de 3de, 4,de en 5de versnelling stuk:jerry nee ok, duidelijk king:
origineel gepost door freek corsa origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi gahaha is dat niet jammer van de banden?? ik kom niet boven de 100 km/h wat dan zijn de 3de, 4,de en 5de versnelling stuk:jerry nee ok, duidelijk king:
M michiel026 Komt hier geregeld 31 dec 2009 #355 komen der getrokken banden op dan ofzo? ze staan der echt dik onder hebje die andere cup velgen niet meer freek?
komen der getrokken banden op dan ofzo? ze staan der echt dik onder hebje die andere cup velgen niet meer freek?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 31 dec 2009 #356 Ik heb die 15 inch cup velgen in de schuur liggen. De 17 inch velgen moeten gespoten worden, dan leg ik er nieuwe banden op in de maat 165-35-17 Maar nu ik dit typ, heb ik net even gezocht. Dit is 185-35-17 op 7J En hier onder staat 165-35-17 op 7J Dus misschien kies ik wel 185-35-17, dat staat net wat beter
Ik heb die 15 inch cup velgen in de schuur liggen. De 17 inch velgen moeten gespoten worden, dan leg ik er nieuwe banden op in de maat 165-35-17 Maar nu ik dit typ, heb ik net even gezocht. Dit is 185-35-17 op 7J En hier onder staat 165-35-17 op 7J Dus misschien kies ik wel 185-35-17, dat staat net wat beter
M michiel026 Komt hier geregeld 31 dec 2009 #357 dat word lkkr jong ben benieuwt neem aan dat ze gewoon weer zilver worden?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 31 dec 2009 #359 Ja licht zilver/grijs, ik zou niet weten welke kleur beter staat op deze velgen onder een zwarte auto. Wit is een beetje TE, ben ik bang.
Ja licht zilver/grijs, ik zou niet weten welke kleur beter staat op deze velgen onder een zwarte auto. Wit is een beetje TE, ben ik bang.
M michiel026 Komt hier geregeld 31 dec 2009 #360 origineel gepost door freek corsa Ja licht zilver/grijs, ik zou niet weten welke kleur beter staat op deze velgen onder een zwarte auto. Wit is een beetje TE, ben ik bang. idd dat is te laat mijn dat maar lkkr houden witte velgen je poets je helemaal kapot aan witte velgen
origineel gepost door freek corsa Ja licht zilver/grijs, ik zou niet weten welke kleur beter staat op deze velgen onder een zwarte auto. Wit is een beetje TE, ben ik bang. idd dat is te laat mijn dat maar lkkr houden witte velgen je poets je helemaal kapot aan witte velgen