foutcode p0100 z18xe

@ johnny maar als het de bobinebrug is moet je ook foutmelding van misfire of dergelijke krijgen en nu heb ik nergens meer last van alleen dat het lampje brandt en dat hij niet

al zijn pk's kan gebruiken hij rijd een beetje op 90 procent ervan maar gewoon rijden merk ik er niets van

:hmmz das vreemd rijd mss in noodloop ?

En is de foutcode nog steeds dezelfde ?

Mss kan die je een beetje verder helpen zie link ;)

buysell/single_ad.php?ad_id=1988

Heb dit gevonden zou je is kunnen proberen.

pen 2 (geel) op lmm is de massa. Hierop mag niet meer dan 0,1V

(multimeter op millivolt) gemeten worden t.o.v accu -.

@ johnny die link van je is gewoon een opcom :) dat heb ik hier zelf ook kan zelf alles uitlezen enzo :) maar vind niks vreemds :)

nu je dit weet indien je ooit foutcode krijgt kom je maar naar hier :) hier is het gratis :)

is me dat even gekke stijl hier op het forum geld gaan vrage voor iemands auto uit te lezen met de opcom :) kost je toch geen moeite man pffff :)

@ bleu dragon ik heb de foutoplosschema's van de dealer hier liggen met alle waardes die ze moeten hebben en hoeveel volt en hoeveel ohm ze moeten geven en alles klopt :)

dit zijn de schema's :)

2012-07-05204040.jpg

2012-07-05204059.jpg

ja die vraagt er idd geld voor , wist niet dat dit het zelfde was als wat jij hebt liggen :???:

hoop voor u dat je de foutcode er snel uit krijgt ;)

ja johnny hoop ook datk et er snel uitkrijg maar vrees ervoor hoor

maar gelijk die hier op het forum er geld voor vraagt zijn zoveel mensen hier op het forum met een opcom die auto's kunne uitlezen en dingen inleren enzo

zo heb ik mijn cruisecontrol en zetelverwarming ingeleerd met de opcom

en nu de manta verkocht is ga ik ook eens kijke voor een ander vervoersmiddel ipv de manta :)

mijn auto heeft hetzelfde probleem, ik wil dus ook een massa leggen aan de lmm. maar hoe moet ik dat doen? gaat die kabel van de accu naar de lmm of van de lmm naar een aardepunt? kan iemand dit verduidelijken met foto's?

Deze heeft geen Stappenmotor, kan je dus ook niet iot elkaar halen.

Accu - naar LMM massa trekken inderdaad.

Willem

@ gerald ik hoop dat het hiermee voor jou opgelost is want ik rijd nog altijd zo rond met de motorstoring krijg het er niet uit

maar heb nu wel al gevonden dat als ik de 2de lambdasensor de stekker uittrek en hem start en terug stilleg en dan weer insteek is de motorstoring

uit zijn eigen weg voor een bepaalde tijd (dag of 2 alsk geluk heb)

en dan komt ie weer terug :s

Terug
Naar boven