T TWA Hoort bij de inboedel 28 jul 2012 #22 @BlueAstraG wrote:Weet je, fuck it. Ik doe mee met deze foto: Mocht de schade eerder dan het ultimatum zijn hersteld, komt er een nieuwe. Still lookin' nice! :thumb
@BlueAstraG wrote:Weet je, fuck it. Ik doe mee met deze foto: Mocht de schade eerder dan het ultimatum zijn hersteld, komt er een nieuwe. Still lookin' nice! :thumb
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 28 jul 2012 #23 Thanks! Als ik me niet vergis, is deze eind mei genomen.
P petrolhead Loopt hier de deur plat 28 jul 2012 #24 Happy times, op een lekkere hete zomerdag ( van mijn ex kadett )
N NoFear1696 Komt hier geregeld 29 jul 2012 #26 @NoFear1696 wrote: kom er nu pas achter dat je PBtje kunt winnen en een volgende thema moet beginnen. :???: heb dat grietje een ijsje getracteerd van zeker 2euro :jerry :jerry :jerry
@NoFear1696 wrote: kom er nu pas achter dat je PBtje kunt winnen en een volgende thema moet beginnen. :???: heb dat grietje een ijsje getracteerd van zeker 2euro :jerry :jerry :jerry
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 4 aug 2012 #27 Dit is voor mij zomer: Lekker scheuren door de polder, met het dakje open:
S Silver Loopt hier de deur plat 4 aug 2012 #28 jaja die laatste foto van postbus is nu al voor mij de winnaar.. superfoto met die scherpte en onscherpte king:
jaja die laatste foto van postbus is nu al voor mij de winnaar.. superfoto met die scherpte en onscherpte king:
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 aug 2012 #29 Leuk thema en nog net op tijd met inzenden -zucht- Ik doe mn huidige avatar maar als inzending met de bladeren aan de boom en naast de in volle bloei staande Hortensia's: (psssst, denk om het paaltje !!) 1 minpunt van deze foto, het regende :cry Rik
Leuk thema en nog net op tijd met inzenden -zucht- Ik doe mn huidige avatar maar als inzending met de bladeren aan de boom en naast de in volle bloei staande Hortensia's: (psssst, denk om het paaltje !!) 1 minpunt van deze foto, het regende :cry Rik
R RISL Forumbewoner 4 aug 2012 #31 Mooi gepoetst :thumb Bij deze mijn inzending: Onbewerkt, helaas ook iets onderbelicht.
R RISL Forumbewoner 7 aug 2012 #33 Inzenden was tot een week of drie geleden, zie ik net, dus ik was al behoorlijk te laat
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 aug 2012 #34 @RISL wrote:Inzenden was tot een week of drie geleden, zie ik net, dus ik was al behoorlijk te laat Nee, je was op tijd, de inzending liep tot 04-08-12 om 20:00. Rik
@RISL wrote:Inzenden was tot een week of drie geleden, zie ik net, dus ik was al behoorlijk te laat Nee, je was op tijd, de inzending liep tot 04-08-12 om 20:00. Rik
R RISL Forumbewoner 7 aug 2012 #35 @Stender wrote: . -Je hebt 2 weken de tijd om je foto hier te posten en dus in te sturen. Je hebt de tijd tot Zondag 5 augustus 20.00 Maximaal één foto per deelnemer, jat geen foto's van internet en inzenden tot Woensdag 11 juli 20:00 uur De winnaar moet de volgende wedstrijd posten. Veel succes! Er staan twee verschillende data in...ik had alleen die onderste gezien :thumb
@Stender wrote: . -Je hebt 2 weken de tijd om je foto hier te posten en dus in te sturen. Je hebt de tijd tot Zondag 5 augustus 20.00 Maximaal één foto per deelnemer, jat geen foto's van internet en inzenden tot Woensdag 11 juli 20:00 uur De winnaar moet de volgende wedstrijd posten. Veel succes! Er staan twee verschillende data in...ik had alleen die onderste gezien :thumb