S Stender Hoort bij de inboedel 6 aug 2011 #22 Leuke foto's, ik wil ook nog een keer naar Doel voor een fotoshoot. Het groen op de foto's (gras enzo) is wel enorm afleidend al zeg ik het zelf. En die A-Manta bij die stier is helemaal top.
Leuke foto's, ik wil ook nog een keer naar Doel voor een fotoshoot. Het groen op de foto's (gras enzo) is wel enorm afleidend al zeg ik het zelf. En die A-Manta bij die stier is helemaal top.
S Stender Hoort bij de inboedel 6 aug 2011 #23 Leuke foto's, ik wil ook nog een keer naar Doel voor een fotoshoot. Het groen op de foto's (gras enzo) is wel enorm afleidend al zeg ik het zelf. En die A-Manta bij die stier is helemaal top.
Leuke foto's, ik wil ook nog een keer naar Doel voor een fotoshoot. Het groen op de foto's (gras enzo) is wel enorm afleidend al zeg ik het zelf. En die A-Manta bij die stier is helemaal top.
T trashmetal Forumbewoner 12 jul 2012 #24 Zitte zekers mooie fotos tussen :thumb Zonde dat dit dorpje er zo bij staat Als ik geen huis had ging ik eens kijken Word kraken zwaar bestraft in belgie?
Zitte zekers mooie fotos tussen :thumb Zonde dat dit dorpje er zo bij staat Als ik geen huis had ging ik eens kijken Word kraken zwaar bestraft in belgie?
T trashmetal Forumbewoner 12 jul 2012 #25 Zitte zekers mooie fotos tussen :thumb Zonde dat dit dorpje er zo bij staat Als ik geen huis had ging ik eens kijken Word kraken zwaar bestraft in belgie?
Zitte zekers mooie fotos tussen :thumb Zonde dat dit dorpje er zo bij staat Als ik geen huis had ging ik eens kijken Word kraken zwaar bestraft in belgie?
R RISL Forumbewoner 12 jul 2012 #26 Inderdaad jammer van het gras...had mooier geweest als het asfalt had geweest. Maar wel een mooie plek voor een fotoshoot inderdaad. We zouden eens met wat wagens daar af moeten spreken.
Inderdaad jammer van het gras...had mooier geweest als het asfalt had geweest. Maar wel een mooie plek voor een fotoshoot inderdaad. We zouden eens met wat wagens daar af moeten spreken.
R RISL Forumbewoner 12 jul 2012 #27 Inderdaad jammer van het gras...had mooier geweest als het asfalt had geweest. Maar wel een mooie plek voor een fotoshoot inderdaad. We zouden eens met wat wagens daar af moeten spreken.
Inderdaad jammer van het gras...had mooier geweest als het asfalt had geweest. Maar wel een mooie plek voor een fotoshoot inderdaad. We zouden eens met wat wagens daar af moeten spreken.
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 12 jul 2012 #28 @trashmetal staan wel straffen op maar geen heel zware denk ik zo maar vorige week is na het schijnt uitgesproken dat de resterende bewoners er mogen blijven wonen
@trashmetal staan wel straffen op maar geen heel zware denk ik zo maar vorige week is na het schijnt uitgesproken dat de resterende bewoners er mogen blijven wonen
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 12 jul 2012 #29 @trashmetal staan wel straffen op maar geen heel zware denk ik zo maar vorige week is na het schijnt uitgesproken dat de resterende bewoners er mogen blijven wonen
@trashmetal staan wel straffen op maar geen heel zware denk ik zo maar vorige week is na het schijnt uitgesproken dat de resterende bewoners er mogen blijven wonen
T trashmetal Forumbewoner 12 jul 2012 #30 Ben net ff met goggle streetview er door gegaan als ik sommige huizen zie begint mn klussershartje al sneller te kloppen :wub mja beetje ver rijden naar mn werk, en krijg mn vriendin vast niet zo ver hoewel ze het al wel kende
Ben net ff met goggle streetview er door gegaan als ik sommige huizen zie begint mn klussershartje al sneller te kloppen :wub mja beetje ver rijden naar mn werk, en krijg mn vriendin vast niet zo ver hoewel ze het al wel kende
T trashmetal Forumbewoner 12 jul 2012 #31 Ben net ff met goggle streetview er door gegaan als ik sommige huizen zie begint mn klussershartje al sneller te kloppen :wub mja beetje ver rijden naar mn werk, en krijg mn vriendin vast niet zo ver hoewel ze het al wel kende
Ben net ff met goggle streetview er door gegaan als ik sommige huizen zie begint mn klussershartje al sneller te kloppen :wub mja beetje ver rijden naar mn werk, en krijg mn vriendin vast niet zo ver hoewel ze het al wel kende
T Twanni Komt weleens kijken 12 jul 2012 #32 @H-400 wrote:Had ik dat geweten, Doel is in m'n achtertuin. Mooie foto's en graffiti. Spijtig voor de originele bewoners dat zo'n mooi dorpje moet verdwijnen voor de "vooruitgang". ook vr mij :thumb dan wonen we zeker niet ver van mekaar denk ik
@H-400 wrote:Had ik dat geweten, Doel is in m'n achtertuin. Mooie foto's en graffiti. Spijtig voor de originele bewoners dat zo'n mooi dorpje moet verdwijnen voor de "vooruitgang". ook vr mij :thumb dan wonen we zeker niet ver van mekaar denk ik
T Twanni Komt weleens kijken 12 jul 2012 #33 @H-400 wrote:Had ik dat geweten, Doel is in m'n achtertuin. Mooie foto's en graffiti. Spijtig voor de originele bewoners dat zo'n mooi dorpje moet verdwijnen voor de "vooruitgang". ook vr mij :thumb dan wonen we zeker niet ver van mekaar denk ik
@H-400 wrote:Had ik dat geweten, Doel is in m'n achtertuin. Mooie foto's en graffiti. Spijtig voor de originele bewoners dat zo'n mooi dorpje moet verdwijnen voor de "vooruitgang". ook vr mij :thumb dan wonen we zeker niet ver van mekaar denk ik