T TigraTunerke Komt weleens kijken 1 jun 2011 #21 @utregone wrote:Kijk daar was ik nou ook naar op zoek! En dan heb ik het over die laatste foto's. Weet iemand waar er meer te vinden zijn, ook van de voorkant. En weet iemand of dit een poly kit is of van metaal? Ik denk dat de verbredingen in metaal zijn...
@utregone wrote:Kijk daar was ik nou ook naar op zoek! En dan heb ik het over die laatste foto's. Weet iemand waar er meer te vinden zijn, ook van de voorkant. En weet iemand of dit een poly kit is of van metaal? Ik denk dat de verbredingen in metaal zijn...
U utregone Post best veel 1 jun 2011 #24 Ze lijken wel op elkaar, zou het een kit zijn die je kan kopen of selfmade made? Die laatste is erg dik hoor :thumb
Ze lijken wel op elkaar, zou het een kit zijn die je kan kopen of selfmade made? Die laatste is erg dik hoor :thumb
U utregone Post best veel 1 jun 2011 #25 Ze lijken wel op elkaar, zou het een kit zijn die je kan kopen of selfmade made? Die laatste is erg dik hoor :thumb
Ze lijken wel op elkaar, zou het een kit zijn die je kan kopen of selfmade made? Die laatste is erg dik hoor :thumb
D dabok Komt hier geregeld 10 jul 2011 #26 Foto's zijn niet gephoto'shopt, heb ze een beetje op moeten rekken omdat mijnalbum.nl ze anders niet uploadde..
Foto's zijn niet gephoto'shopt, heb ze een beetje op moeten rekken omdat mijnalbum.nl ze anders niet uploadde..
D dabok Komt hier geregeld 10 jul 2011 #27 Foto's zijn niet gephoto'shopt, heb ze een beetje op moeten rekken omdat mijnalbum.nl ze anders niet uploadde..
Foto's zijn niet gephoto'shopt, heb ze een beetje op moeten rekken omdat mijnalbum.nl ze anders niet uploadde..