F Fearless Forumbewoner 12 feb 2010 #22 Dies nie zo matt meer Dies nu zilvergrijs...glanzend (de matt und platt corsa....)
S schuitje Loopt hier de deur plat 18 feb 2010 #26 zo'n auto heeft maar 1 woord nodig om uit te leggen.... GEIL!!!
T tijs Komt hier geregeld 21 feb 2010 #31 haha zal ik ze ook nog meer een keer posten dan... hmm hij wil de laatste 2 niet laten zien... momenteel staat ie een dikke halve meter van de grond
haha zal ik ze ook nog meer een keer posten dan... hmm hij wil de laatste 2 niet laten zien... momenteel staat ie een dikke halve meter van de grond
R Robbie1974 Komt hier geregeld 21 feb 2010 #32 Niet lang met de Atsjes gereden. Veel te laag. Nu rij ik op 15inch 8j Schmidt Revolutions.
R robbywag Lid 23 feb 2010 #33 LADIES AND GENTLEMEN!!!!!! WE'VE GOT A WINNER!!!!! :jerry:jerry:jerry origineel gepost door prayer haha zal ik ze ook nog meer een keer posten dan... hmm hij wil de laatste 2 niet laten zien... momenteel staat ie een dikke halve meter van de grond
LADIES AND GENTLEMEN!!!!!! WE'VE GOT A WINNER!!!!! :jerry:jerry:jerry origineel gepost door prayer haha zal ik ze ook nog meer een keer posten dan... hmm hij wil de laatste 2 niet laten zien... momenteel staat ie een dikke halve meter van de grond
F Fearless Forumbewoner 23 feb 2010 #34 Mijn dettje moet ook ooit nog is zo laag.. Maar donders...........die voorbalk die is al vrij laag he! Ik heb die van mij al een paar keer geraakt onverlaagd!
Mijn dettje moet ook ooit nog is zo laag.. Maar donders...........die voorbalk die is al vrij laag he! Ik heb die van mij al een paar keer geraakt onverlaagd!
N Niek GSI Komt weleens kijken 24 feb 2010 #35 origineel gepost door Fearless Mijn dettje moet ook ooit nog is zo laag.. Maar donders...........die voorbalk die is al vrij laag he! Ik heb die van mij al een paar keer geraakt onverlaagd! Klopt! Mijn city was niet zo heel laag maar heb aardig wat geraakt!
origineel gepost door Fearless Mijn dettje moet ook ooit nog is zo laag.. Maar donders...........die voorbalk die is al vrij laag he! Ik heb die van mij al een paar keer geraakt onverlaagd! Klopt! Mijn city was niet zo heel laag maar heb aardig wat geraakt!
F freek corsa Hoort bij de inboedel 1 mrt 2010 #38 Hier was hij 70mm verlaagd met 225-40-14 banden op 8J
F freek corsa Hoort bij de inboedel 1 mrt 2010 #39 Dit zijn de fietspomp schokbrekers die ik ingeruild kreeg.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 1 mrt 2010 #40 Dit was mijn vervoersmiddel in de periode dat ik aan het werk was, ik zit nu alweer 2 jaar op school.
Dit was mijn vervoersmiddel in de periode dat ik aan het werk was, ik zit nu alweer 2 jaar op school.