Forza 4

Ik sleur nu elke dag 25 meter utp kabel door mijn huis omdat de xbox360 1e versie niet draadloos is :shock:

En blue ray miste ik erop.

Moet zeggen dat Halo, The Darkness, GTA4 heel lekker erop wegspeeld.

Maar dan is het weer mis dat ik de batterijen op heb :P

Nog ff wachten en de Wii U komt uit :wub :wors

Ik sleur nu elke dag 25 meter utp kabel door mijn huis omdat de xbox360 1e versie niet draadloos is :shock:

En blue ray miste ik erop.

Moet zeggen dat Halo, The Darkness, GTA4 heel lekker erop wegspeeld.

Maar dan is het weer mis dat ik de batterijen op heb :P

Nog ff wachten en de Wii U komt uit :wub :wors

@geert666 wrote:ok wel een kruisdoos met harde schijf pakken

uiteraard, me vorige was ookal een elite, dus ben wel gewent aan wat ruimte op de schijf.

en forza 3 heb ik ook tot de deaud gespeeld haha

@geert666 wrote:ok wel een kruisdoos met harde schijf pakken

uiteraard, me vorige was ookal een elite, dus ben wel gewent aan wat ruimte op de schijf.

en forza 3 heb ik ook tot de deaud gespeeld haha

heb hem in bestelling staan en de limited edition was een groot fan van Forza 3 en heb nu een demo van Forza 4 maar dat is echt een heel erg mooi spel.

het is enorm vooruit gegaan en de grapics en het geluid de besturing is nog realistischer kortom allemaal pluspunten.

@dion87 wrote:nog niet, maar staat wel op de planning, met daarbij een nieuwe kruisdoos.

heb nu ook die nieuwe kruisdoos sinds enkele dagen,die 250 gb slim.bevalt goed !

forza4 ook op planning,zoals een hoop andere games die deze en volgende maand uitkomen :thumbup

heb hem in bestelling staan en de limited edition was een groot fan van Forza 3 en heb nu een demo van Forza 4 maar dat is echt een heel erg mooi spel.

het is enorm vooruit gegaan en de grapics en het geluid de besturing is nog realistischer kortom allemaal pluspunten.

@dion87 wrote:nog niet, maar staat wel op de planning, met daarbij een nieuwe kruisdoos.

heb nu ook die nieuwe kruisdoos sinds enkele dagen,die 250 gb slim.bevalt goed !

forza4 ook op planning,zoals een hoop andere games die deze en volgende maand uitkomen :thumbup

vandaag gekocht ! wat een geweldig spel en zeer mooi :wors

ook enkele leuke opels ( vauxhall ) waar je mee kan rijden.

-corsa vxr

-astra vxr

-insignia vxr

en meer :thumbup

vandaag gekocht ! wat een geweldig spel en zeer mooi :wors

ook enkele leuke opels ( vauxhall ) waar je mee kan rijden.

-corsa vxr

-astra vxr

-insignia vxr

en meer :thumbup

Kun je bij die ps3 ook 3 consoles aan elkaar koppelen?

Dat kan bij die xbox met forza mooi, tot maximaal 6 stuks.

Moet je wel 6x forza hebben :D

Terug
Naar boven