Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1863362&tid=140278&author=KadAstra-EF][rquote=1863349&tid=140278&author=Astra JP]Ik heb der vandaag ook weer één binnengekregen. Reed 85 waar je 70 mag.
De boete bedraagt 70 euro.
Dus 1573,85 + 70 = 1643,85[/rquote]
Dat kruispunt ken ik ! dat is bij de Groene Ster toch ?
Groet, Rik
[/rquote]
Klopt helemaal!! en dan richting Leeuwarden
Moet je dit filmpje maar even bekijken. Komt uit HEA van omrop fryslan.
gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..
[rquote=1867383&tid=140278&author=mayhem]180 euro, niet verlenen van voorrang.
gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..[/rquote]
banketstaaflig:swear[size=-2]ik schreef iets anders maar dit is ook leuk[/size]
gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..
[rquote=1867383&tid=140278&author=mayhem]180 euro, niet verlenen van voorrang.
gingen die 2 bejaarden zelfs me spoorbreedte meten.. kreeg ik daar ook nog een preek over, aangezien ik een cm of 8 afwijk van van de papieren zeggen..[/rquote]
banketstaaflig:swear[size=-2]ik schreef iets anders maar dit is ook leuk[/size]
[rquote=1869691&tid=140278&author=Junior125]Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen
je woorden veranderd worden. [/rquote]
is voor de junior members onder ons
geintje
het is om de taal iets netter te krijgen op het forum ivm .....
[rquote=1869691&tid=140278&author=Junior125]Ja wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen
je woorden veranderd worden. [/rquote]
is voor de junior members onder ons
geintje
het is om de taal iets netter te krijgen op het forum ivm .....
Ik heb er weer 1 voor de verzameling. Blijkbaar kost het 177 euro als je met 75kmh door de bebouwde kom rijdt. Verdorie net op de grens van binnen naar buiten:fy1
Heb zelf een tijdje terug nog een parkeerboete gehad, a 76 euro. Stond in een no parking zone omdat alle parkeergarages en parkeerplekken vol waren en ik laat was voor een afspraak.
[rquote=1907407&tid=140278&author=McKaamos]Mm das poedersuiker ja...
Heb zelf een tijdje terug nog een parkeerboete gehad, a 76 euro. Stond in een no parking zone omdat alle parkeergarages en parkeerplekken vol waren en ik laat was voor een afspraak.
Duur parkeerkaartje :swear[/rquote]
ik ben er net onderuit gekomen ik moest ff 2 min. een onderdelen zaak binnen en ik zag ze door de ruit,
bij de auto van mijn vrouwtje staan (onderdeel was voor de monza)
ik kon snel nog ff een kaartje kopen voor 0,50€:angel
Ik heb er weer 1 voor de verzameling. Blijkbaar kost het 177 euro als je met 75kmh door de bebouwde kom rijdt. Verdorie net op de grens van binnen naar buiten:fy1