F FJay Komt weleens kijken 13 sep 2010 #83 Wait - what? Is dat nou serieus een Omega? respect voor het werk maar waarom in godsnaam
A arjontje Forumbewoner 13 sep 2010 #84 origineel gepost door FJay Wait - what? Is dat nou serieus een Omega? respect voor het werk maar waarom in godsnaam Ja een audi kan je niet in rwd krijgen.
origineel gepost door FJay Wait - what? Is dat nou serieus een Omega? respect voor het werk maar waarom in godsnaam Ja een audi kan je niet in rwd krijgen.
S soepkiepe Forumbewoner 13 sep 2010 #85 is wel mooi gemaakt, maja koop dan gewoon een audi scheelt weer veel werk.. financieel kan ie dat vast wel redden, die verbouwing is ook vast niet goedkoop geweest lijkt me laat opel lekker opel
is wel mooi gemaakt, maja koop dan gewoon een audi scheelt weer veel werk.. financieel kan ie dat vast wel redden, die verbouwing is ook vast niet goedkoop geweest lijkt me laat opel lekker opel
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 13 sep 2010 #86 origineel gepost door soepkiepe is wel mooi gemaakt, maja koop dan gewoon een audi scheelt weer veel werk.. financieel kan ie dat vast wel redden, die verbouwing is ook vast niet goedkoop geweest lijkt me laat opel lekker opel ach tis wel goedkoper in de verzekering dacht ik zo
origineel gepost door soepkiepe is wel mooi gemaakt, maja koop dan gewoon een audi scheelt weer veel werk.. financieel kan ie dat vast wel redden, die verbouwing is ook vast niet goedkoop geweest lijkt me laat opel lekker opel ach tis wel goedkoper in de verzekering dacht ik zo
D dennis121 Komt hier geregeld 13 sep 2010 #87 en zet er dan ook een fatsoenlijk stuur op! dit is echt lelijk afgedankt stuurtje als ik dat zo zie.. wel respect voor het werk zeg!
en zet er dan ook een fatsoenlijk stuur op! dit is echt lelijk afgedankt stuurtje als ik dat zo zie.. wel respect voor het werk zeg!
2 2000 Hoort bij de inboedel 13 sep 2010 #88 Ik zag het niet eens, ik zie een audi en denk: wat mankeerd hier aan
T testdrive Komt hier geregeld 13 sep 2010 #89 origineel gepost door 2000 Ik zag het niet eens, ik zie een audi en denk: wat mankeerd hier aan had precies het zelfde. dacht leuke audi maar waar ken ik dat interieur toch van:hmmz
origineel gepost door 2000 Ik zag het niet eens, ik zie een audi en denk: wat mankeerd hier aan had precies het zelfde. dacht leuke audi maar waar ken ik dat interieur toch van:hmmz
C corsageak Loopt hier de deur plat 14 sep 2010 #94 Quote: origineel gepost door teungts haha aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh BOMM :wors
C corsageak Loopt hier de deur plat 14 sep 2010 #97 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us en nog ff een erge Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us en nog ff een erge Uploaded with ImageShack.us
S schuitje Loopt hier de deur plat 14 sep 2010 #98 zou die onderste een shop zijn? lijkt wel heel erg echt
A arjontje Forumbewoner 14 sep 2010 #99 origineel gepost door schuitje zou die onderste een shop zijn? lijkt wel heel erg echt Dat kan niet echt zijn. dat ding maakt zoveel lawaai dat je niet rustig even gaat poseren. Oja en het formaat klopt niet echt.
origineel gepost door schuitje zou die onderste een shop zijn? lijkt wel heel erg echt Dat kan niet echt zijn. dat ding maakt zoveel lawaai dat je niet rustig even gaat poseren. Oja en het formaat klopt niet echt.
C corsageak Loopt hier de deur plat 14 sep 2010 #100 en k denk dat de camera wel ztuk zou zijn als dat echt was maja t zal je maar gebeuren :wtf