A astraTD Forumbewoner 9 apr 2012 #84 @KadAstra-EF wrote:Ik lees mee maar heb geen Facebook. Wil je met mij ouwehoeren ? PB dan maar. Sommigen hebben ook mn mailadres. Die is daar ook uitstekend geschikt voor. Rik Kom op Rik Facebook is wereld wijd en dan wil jij niet gezellig mee doen :hmmz Saaie doos :jerry
@KadAstra-EF wrote:Ik lees mee maar heb geen Facebook. Wil je met mij ouwehoeren ? PB dan maar. Sommigen hebben ook mn mailadres. Die is daar ook uitstekend geschikt voor. Rik Kom op Rik Facebook is wereld wijd en dan wil jij niet gezellig mee doen :hmmz Saaie doos :jerry
A astraTD Forumbewoner 9 apr 2012 #85 @KadAstra-EF wrote:Ik lees mee maar heb geen Facebook. Wil je met mij ouwehoeren ? PB dan maar. Sommigen hebben ook mn mailadres. Die is daar ook uitstekend geschikt voor. Rik Kom op Rik Facebook is wereld wijd en dan wil jij niet gezellig mee doen :hmmz Saaie doos :jerry
@KadAstra-EF wrote:Ik lees mee maar heb geen Facebook. Wil je met mij ouwehoeren ? PB dan maar. Sommigen hebben ook mn mailadres. Die is daar ook uitstekend geschikt voor. Rik Kom op Rik Facebook is wereld wijd en dan wil jij niet gezellig mee doen :hmmz Saaie doos :jerry
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 9 apr 2012 #88 Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè??
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 9 apr 2012 #89 Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè??
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #90 allemaal geacepteerd gaan niet op facebook verder praten hoor ik zie het als een kans voor te zien wie net met welke wagen rijd en kaneelschep je moet mee met de tijd e haha
allemaal geacepteerd gaan niet op facebook verder praten hoor ik zie het als een kans voor te zien wie net met welke wagen rijd en kaneelschep je moet mee met de tijd e haha
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #91 allemaal geacepteerd gaan niet op facebook verder praten hoor ik zie het als een kans voor te zien wie net met welke wagen rijd en kaneelschep je moet mee met de tijd e haha
allemaal geacepteerd gaan niet op facebook verder praten hoor ik zie het als een kans voor te zien wie net met welke wagen rijd en kaneelschep je moet mee met de tijd e haha
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #92 tellen ondertussen al 33 leden sinds vanmorgen
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #93 tellen ondertussen al 33 leden sinds vanmorgen
K KadAstra-EF Forumbewoner 9 apr 2012 #96 @kaneelschep wrote:Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè?? Precies, dan wordt het wel heel rustig hier als de vaste kern gaat verhuizen :jerry Rik
@kaneelschep wrote:Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè?? Precies, dan wordt het wel heel rustig hier als de vaste kern gaat verhuizen :jerry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 9 apr 2012 #97 @kaneelschep wrote:Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè?? Precies, dan wordt het wel heel rustig hier als de vaste kern gaat verhuizen :jerry Rik
@kaneelschep wrote:Maar dan gaan jullie toch niet alleen nog maar op dat uke facebook verder praten hè?? Precies, dan wordt het wel heel rustig hier als de vaste kern gaat verhuizen :jerry Rik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #100 heb ook maar even gevraagd of ik lid mag worden....