facebook

zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh :)

hebk nog paar keer mee gepraat en vorig jaar op otu treffen serieus goed mee geamuseerd :)

whahaha :) die had ik eigenlijk ook kunnen verwachten ja :) haha :)

ja loopt goed lekker heb nog geen enkele dag gehad denk ik datk niet minstens 1 iemand moet toevoege zolang het bestaat :)

@usbstick wrote:@helmer opelfan wrote:Wat zie jij liever live dan. Lekker bakkie koffie :thumb

muis is der eva costuum.. :jerry

ik heb net mijn bakkie koffie op :P

en nee dat gaat niemand zien mijn eva costuum :P :P

zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh :)

hebk nog paar keer mee gepraat en vorig jaar op otu treffen serieus goed mee geamuseerd :)

@opel-motorsport wrote:zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh :)

je mag haar gerust Steefjuh noemen, zo is ze op fora bekend. ;) :P

en blijkbaar weet Helmer wie ik ben, want kreeg vanmiddag bericht dat Helmer mij wou toevoegen.

natuurlijk NIET geaccepteerd.... :wtf :jerry

whahaha :) die had ik eigenlijk ook kunnen verwachten ja :) haha :)

ja loopt goed lekker heb nog geen enkele dag gehad denk ik datk niet minstens 1 iemand moet toevoege zolang het bestaat :)

whahaha nu gaan ze hier met namen beginnen gooien :)

is steffi dan de vriendin van languh alsk het goed heb :)

en helmer hebk ook al ergens tegengekomen :)

@opel-motorsport wrote:zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh :)

je mag haar gerust Steefjuh noemen, zo is ze op fora bekend. ;) :P

en blijkbaar weet Helmer wie ik ben, want kreeg vanmiddag bericht dat Helmer mij wou toevoegen.

natuurlijk NIET geaccepteerd.... :wtf :jerry

@opel-motorsport wrote:whahaha nu gaan ze hier met namen beginnen gooien :)

is steffi dan de vriendin van languh alsk het goed heb :)

en helmer hebk ook al ergens tegengekomen :)

nee, Steffi is Opelmuis.

Steefjuh is de vriendin van Languh. ;)

Steffi heeft een Astra G, Steefjuh heet een Tigra.

Steffi woont in Limboland, Steefjuh in Zeeland.

ik ben een databank van forumnamen en auto's, maar echte namen zijn moeilijk. xD :P :jerry

Terug
Naar boven