Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn vorige was ook een Business Edition , Met ECC en Electr. buitenspiegels.
Mijne ook
Mijn huidige is een V-Line !! ...
Ja ik kan het dan toch niet laten mijne ook,maar dan zonder Insignia ruitesproeiers :thumbdown
Op dat antwoord zat ik ook te wachten Ahrend !!
Maareh..... waarom verwarmde sproeiers???
Ik zat er ook over te denken , maar ben er de afgelopen maanden achter gekomen dat die Insignia douches helemaal nooit bevriezen .. in tegenstelling tot de originele die regelmatig er mee nokten !!
haha ok dan mooie velgen.. die ken ik ergens van... :hmmz ow die heb ik er ook onder zitten
Zijn zeker mooie velgen. staat op Vectra A ook erg mooi he :thumbup
Ik heb ook nog een A gereden, een v6 uit '95. Zeer fijne auto hoor!
Vraag me ineens af of deze bekend is hier. kenteken is LD-BL-66
haha jah mijn pa had deze velgen onder zijn vectra B zitten maar kon goedkoop aan bijna nieuwe banden met orginele opel velgen, dus kreeg ik zijn oude velgen, 50 euro voor 4 banden en kon er weer effe tegenaan het heeft echt wel wat die velgen
haha jah mijn pa had deze velgen onder zijn vectra B zitten maar kon goedkoop aan bijna nieuwe banden met orginele opel velgen, dus kreeg ik zijn oude velgen, 50 euro voor 4 banden en kon er weer effe tegenaan het heeft echt wel wat die velgen [/quote]